Jmail
Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 19:17

Hej NG
Jeg bruger Jmail til at sende mails fra mit websted...
Når jeg genererer en mail, har jeg et link i bodysektionen...
Dette link står i klar tekst når emailen modtages...
Jeg vil gerne, at det fremstår som et link, man kan klikke på....
Kan i hjælpe lidt med det...
pft
Bjarne

Fra : Esben

Dato : 11-05-06 23:52

"bsn" <bsnsnabelaoncabledotdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dette link står i klar tekst når emailen modtages...
> Jeg vil gerne, at det fremstår som et link, man kan klikke på....

Hvis emailen er i tekstformat, så er det vel mailklienten, der er afgørende
for om teksten fremstår som et link. De fleste mailklienter gør dette, når
linket starter med "http://".

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-06 07:00

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev

> Hvis emailen er i tekstformat, så er det vel mailklienten, der er
> afgørende for om teksten fremstår som et link. De fleste mailklienter gør
> dette, når linket starter med "http://".

I de email jeg modtager, er url normalt et link, så jeg vil tro det er noget
kode på Jmail komponenten der skal til, jeg kan bare ikke lige se mig ud af,
hvad det er...

Kode
JMail.Body = "Du er nu tilmeldt ordningen." & vbCrLf & vbCrLf &_
"Dit brugernavn = " & Request.Form.Item("txtBrugernavn") & vbCrLf &_
"Dit kodeord = " & Request.Form.Item("txtPassword") & vbCrLf & vbCrLf &_
"For at bruge ordningen skal du svare tilbage," & vbCrLf &_
"ved at klikke på nedenstående link:" & vbCrLf & vbCrLf &_
"http//www.domæne.dk/medlem/verify.asp?ID=" & Request.Form.Item("txtEmail1")
/Kode

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-06 07:19

"bsn" <bsnsnabelaoncabledotdk> skrev
> "http//www.domæne.dk/medlem/verify.asp?ID=" &
> Request.Form.Item("txtEmail1")
Jeg fandt fejlen - der mangler " : " i http// - ja godmorgen...
God Stor Bededag...
Bjarne