Gå direkte til side....
Fra : Jeppe Christensen

Dato : 18-04-05 21:07

Har en side der ser således ud:

<?PHP
$Overskrift = $_REQUEST["overskrift"];
$Appetit = $_REQUEST["appetit"];
$Forfatter = $_REQUEST["forfatter"];
$Brødtekst = $_REQUEST["brødtekst"];
$Billed = $_REQUEST["billed"];

mysql_connect("localhost", "Jeppe", "pttna2mk") or
die (mysql_error());
mysql_select_db("mindb") or die (mysql_error());
mysql_query("INSERT INTO NyhedsSystem(nyhedID,
Overskrift, Appetit, Forfatter, Brødtekst, Billed) values(0,
'$Overskrift', '$Appetit', '$Forfatter', '$Brødtekst',
'$Billed')");
?>

Vil så gerne have det lille styk kode som gør at nå den er færdig
med scriptet går den direkte til forside.asp.....

Hvis det kan hjælpe hved jeg at det er det samme som :
Response.Redirect i asp...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 18-04-05 21:36

Jeppe Christensen wrote:
> Vil så gerne have det lille styk kode som gør at nå den er færdig
> med scriptet går den direkte til forside.asp.....
>
> Hvis det kan hjælpe hved jeg at det er det samme som :
> Response.Redirect i asp...

header('Location: forside.asp');
exit;

--
ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------
from bofh | http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Troels Arvin

Dato : 19-04-05 08:37

On Mon, 18 Apr 2005 22:36:03 +0200, Ulrik Nielsen wrote:

> header('Location: forside.asp');
> exit;

Ifølge HTTP-standarden, skal Location-headers inkludere hele URLen, dvs.
inkl. metode (http eller https) og hostnavn.

Fra : Per Thomsen

Dato : 19-04-05 17:05

Troels Arvin wrote:

> Ifølge HTTP-standarden, skal Location-headers inkludere hele URLen, dvs.
> inkl. metode (http eller https) og hostnavn.

Hvormed det f.eks. kunne skrives som:

header('Location: http://'.$_SERVER['HTTP_HOST'].'/forside.asp');

forudsat self. at HTTP_HOST er sat af serveren.

MVH Per Thomsen,
http://www.pert.dk/