MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Der opstod en syntaks fejl
Fra : F.B.

Dato : 08-01-05 12:59

adresselinien: http://"g:",,-1,0,,,,/

hvad er gået galt i min XP /2
--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : Anders Lund

Dato : 08-01-05 13:07

F.B. wrote:
> adresselinien: http://"g:",,-1,0,,,,/
>
> hvad er gået galt i min XP /2

Ikke noget, lade være med at indtaste "http://"g:",,-1,0,,,,/" i
adresselinien!

Ellers må du lige forklare hvad du foretog dig og i hvilket program, da
fejlen kom.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : F.B.

Dato : 08-01-05 14:50

Anders Lund wrote:

> Ikke noget, lade være med at indtaste "http://"g:",,-1,0,,,,/"
> i adresselinien!
>
> Ellers må du lige forklare hvad du foretog dig og i hvilket
> program, da fejlen kom.

Klap sagde det
Kan det være fordi jeg prøvede at genopsætte muligheden for at
trykke på links i mail der var forsvundet? (i mappeindstillinger
> filtyper)

Anyway, når jeg trykker på ikonet "denne computer" og vil se et
af mine drev kommer den op med "http://"g:",,-1,0,,,,/".

Jeg har prøvet at gå tilbage til indstillingerne, men åbenbart
uden held.

Fordi jeg har SP2 kan jeg ikke via cdrom oprette skaden. (nyere
system)

Så hvordaqn i #¤¨§*# får jeg resettet dyret og aktiveret links?
--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*