Vise/Skjule input med select?
Fra : Anders Jensen

Dato : 04-07-04 10:06

Når man har denne kode:

onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_se
lf')">

<Option value="http://">1
<Option value="http://">2
</select></form>

<form>
<input name="lala" type="hidden">
</form>

Hvordan kan man så lave den om til at alt efter hvad man vælger,
så skal den vise forskellige inputs, som fra starten er hidden!

Der er 1 felt fra starten, når man så vælger 2 skal der kommer 2
felter i stedet for den ene.

HVad når man så skifter fra 1 til 5, så skal den jo ikke bare
vise nummer fem, men alle fra 1-5.

KAn det lade sig gøre, og hvordan?

Hvis jeg gør sådan her, så kommer hej ind i boksen, men den
skjules ikke:

<head>
<script type="text/javascript">
function rens(){
frm = document.forms.d;

frm.lala.value = "hej";
frm.lala.type = "hidden";
}

</script>
</head>

<form name="hejs" id="d">
<input name="lala" type="text" size="20">
<input name="h" type="button" value="hej" onclick="rens()">
</form>

Hvorfor kan man ikke det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 04-07-04 16:21

Vil tro det er fordi du ikke kan ændre på en input elements type, men hvis
du gerne vil gemme den væk kan du bruge document.all.MyDiv.style.visibility
= "hidden"

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 05-07-04 00:34

On Sun, 4 Jul 2004 17:21:09 +0200, *XxX* <fatman00hot@hotmail.com> wrote:

> Vil tro det er fordi du ikke kan ændre på en input elements type, men
> hvis
> du gerne vil gemme den væk kan du bruge
> document.all.MyDiv.style.visibility
> = "hidden"

Hvad med document.getElementById('MyDiv').style.visibility = "hidden"?
Der er vel ingen grund til at bruge IE4-kode, når man kan klare det med
standard-kode.

--
Ryan Kristensen

Fra : *XxX*

Dato : 05-07-04 13:50

"Ryan Kristensen" <ryankristensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
newssamzrhysr6tdig@news.CIS.DFN.DE...

> Hvad med document.getElementById('MyDiv').style.visibility = "hidden"?
> Der er vel ingen grund til at bruge IE4-kode, når man kan klare det med
> standard-kode.

Nej det er der ikke, men jeg stjal bare den fra refference manualen