Preview i IE via interdev 6
Fra : Anders F. Tindborg

Dato : 16-04-03 21:26

Jeg har et problem med at få interdev til at previewe en asp side selvom jeg
har fået den til at spille med IIS... Når jeg siger preview in IE så sker
der intet... hvad kan være problemet?

Fra : Ryan

Dato : 16-04-03 22:27

> [...]
jeg
> har fået den til at spille med IIS... Når jeg siger preview in IE så sker

- På hvilken måde sker der ingenting? - Hvis IE slet ikke bliver åbnet,
kunne det jo mest af alt tyde på en fejl i programmets indstillinger.
Og ikke noget med din aspkode.
--
Ryan

Fra : Anders F. Tindborg

Dato : 17-04-03 08:48

Jeg har sat IE 6 som default browser og hver gang jeg siger "View In
Browser" til en asp side sker der intet... Browseren åbnes ikke engang...
Det er da lidt mystisk...

Fra : Ryan

Dato : 17-04-03 20:30

> Jeg har sat IE 6 som default browser og hver gang jeg siger "View In
> Browser" til en asp side sker der intet... Browseren åbnes ikke engang...
> Det er da lidt mystisk...

Hvis browseren ikke åbnes, er problemet formodentligt noget i programmets
indstillinger, og i det tilfælde kan du finde en bedre nyhedsgruppe end
denne...
Jeg er heller ikke sikker på, at man kan benytte sig af preview funktionen
ved asp-sider, da de fleste programmer (tror jeg) bruger den direkte sti til
filen, dvs. c: \inetpub... hvorimod man skal bruge
http://"computernavn"/filnavn.asp for at køre aspfiler.
Du kan jo prøve at se, om du kan lave et preview af en normal htm side, da
den godt kan køres fra den direkte sti.

--
Ryan