/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler recovery til Vista Home Premium
Fra : rosekamp
Vist : 723 gange
200 point
Dato : 12-10-13 13:09

Jeg har overtaget en bærbar til børnene, hvor der er installeret Vista Home Premium på. Den har startet fint og jeg har netop købt dvd'er fordi jeg ville brænde recovery disks på, for der fulgte ikke nogle med. Så da jeg skal starte den i dag fryser den hver gang skrivebordet kommer frem. Jeg fatter ikke, hvad der er galt og selvom jeg har haft den startet i fejlsikret tilstand, så vil den stadig ikke starte normalt op bagefter. Hvad gør jeg? Jeg har selvfølgelig produktnøglen stående under den bærbare, men jeg mangler recovery cd'er. Jeg har en recovery til Vista Business, som jeg tidligere har brugt, men den kan jeg vel næppe bruge?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 13:41

du går bare ind på spywarefri.dk,... så løser de problemet,
det siger marken84,... godt supporteret af bentjuul,

altså ikke flere dumme og kejtede forsøg fra kandu.dk brugere mere,...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 13:45

alternativt kunne du prøve dette :
http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 13:47
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 13:52
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 14:00

Citat
Jeg har selvfølgelig produktnøglen stående under den bærbare, men jeg mangler recovery cd'er.

det plejer at være underordnet,.. bare du har produktnøglen !!
så kan du for den sags skyld låne install. cd'erne ved en bekendt. !

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 14:07

når du er i fejlsikret tilstand
så prøv at kør disse programmer

Adwcleaner,... kan downloades direkte her :
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

Malwarebytes,... hentes direkte her :
http://fileforum.betanews.com/download/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1

(skal nok hentes fra en anden PC
og føres over via en USB nøgle.)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 14:08

Prøv om du kan starte op i fejlsikret tilstand tryk (F8/ F9/ F12) når pc lige er tændt.
Kan du det, så åben Kommandopromt og indtast CHKDSK/F/R.

Afhængig af alder på pc, kan det være en defekt disk/ ram og kabler der ikke sidder som de skal.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 14:10

Citat
selvom jeg har haft den startet i fejlsikret tilstand,

Det læste jeg så IKKE..

Der findes diverse Bootdiske du kan forsøge dig med, men tjek lige kabler osv

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-10-13 14:38

- bare rolig rosekamp, du er i trygge hænder hos EA_HS. Når du bliver træt af hans vrøvl, kan du bare annullere som du plejer...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-10-13 14:44

Citat
- bare rolig rosekamp, du er i trygge hænder hos EA_HS. Når du bliver træt af hans vrøvl, kan du bare annullere som du plejer...

Men undlad venligst det, for så skal EA_HS blot til at oprette endnu en profil der kan over føre points til EA_HS...

Kommentar
Fra : Violets

Dato : 12-10-13 14:56

Citat
Men undlad venligst det, for så skal EA_HS blot til at oprette endnu en profil der kan over føre points til EA_HS...

hvorfor skulle han dog det,
han klarer sig vist fint uden bentluuls hjælp.

ja ikke fordi jeg tror DU ved hvad der menes, det er nok for svært med din IQ,

.... Stouenberg ....... det er bare endnu en af bentjuuls mange dubletter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-13 16:54

Backup til vista ligger måske på selve computeren, hvor du kan tilgå den via et par tryk under opstarten.
Hvilken computer er det > navn > og modelbetejnelse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 16:59

Prøv denne, den har næsten alt indlagt som kan bruges Hiren's BootCD
https://www.google.dk/#q=hirens+boot+cd+download

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-13 17:00

Jeg kommer lige i tanke om at en jeg kender fik tilsendt CD/DVD fra selveste Microsoft for et par hundrede kr.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 18:33

Citat
Jeg kommer lige i tanke om at en jeg kender fik tilsendt CD/DVD fra selveste Microsoft for et par hundrede kr.

Jeg fik engang en xp home gratis tilsendt, den skulle bare aktiveres hos MS pr telefon samt de skulle have det nummer der stod bag på min pc - ikke Licens nummeret men et andet??.

Ellers er du velkommen til at få en Vista/ 7/8 ´aflægger´ af mig..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-10-13 18:56

rosekamp > EA_HS og hans dobbeltprofiler spammer alle spørgsmål med ubrugelige indlæg - du kan bare se her http://kandu.dk/spg168926.aspx#1934667 som har intet med dit spørgsmål at gøre, men forhåbentlig løser det sig hen ad vejen - det er lykkedes for os at få blacklistet et par af hendes profiler på kandu. Det er hendes mindreværdskomplekser der koger over.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 19:39

Citat
EA_HS og hans dobbeltprofiler spammer alle spørgsmål med ubrugelige indlæg

MISUNDELSE er en grim ting bentjuul
at du også er fuld af LØGN og FALSKE beskyldninger bliver det ikke bedre af,

synes godt nok du er ved at gå over stregen,...................

det er da helt i orden du ikke selv kan besvare spørgsmålet,
så kan du bare lade være at kommentere det,.. !

hvad mener du med at JEG spammer med ubrugelige indlæg, ?

mit første svar i denne tråd,.. har DU,.. og marken84, netop anbefalet til en anden bruger,.. for 2 dage siden,
http://www.kandu.dk/spg168884.aspx

den ene dag (når DU anbefaler det) er det altså OK,...
når JEG anbefaler samme forum, kalder du det spam,...................

ved du egentlig hvad du selv mener, ?

eller er du kun ude på at lave Ballade her på kandu.dk som helhed, ?
i så fald var det måske bedre du holdt dig HELT VÆK,
det ville være en velsignelse for alle andre, .. sikke en fred der ville blive,...

fatter ikke hvorfor kandu.dk teamet ikke har Blacklistet dig forlængst,
... Nååå jo, det gjorde de jo også engang,
da var du sgu lille karl bette juul ...........................

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 19:46

Hold da jeres FNIDDER/ FNADDER i jeres egne tråde - eller smid dem under JAGT

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-10-13 20:00

Citat
Hold da jeres FNIDDER/ FNADDER i jeres egne tråde - eller smid dem under JAGT

ja,.. det ville jeg egentlig også mene,.. men det er jo ikke noget jeg bestemmer,
det er altid enten bentjuul eller marken84 der absolut vil spamme andres tråde,
(bentjuul eller marken84,.. ja det kan vel være én skid, det er jo samme profil)

håber snart kandu.dk teamet får øjnene op, så vi andre kan få lov at hjælpe uden indblanding fra de 2 spammere,.... inden der går helt Jørn i det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 21:10

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-10-13 16:01

Citat
og lært en del om- Ayurveda, Jyotish, akupunktur, meditation (TM) MM. [CITAT]Indsæt dit citat her
[/CITAT]

EA_HS, har du overvejet at blive i Thailand? Tosse...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-10-13 16:24

Citat
EA_HS, har du overvejet at blive i Thailand?

Jow da,.. det er under overvejelse,..
indtil videre nøjes jeg med 1/3

Citat
Tosse...

når engang DU får lært at indsætte citater,
kunne du Måske overveje at kalde nogle for Tosse,...

indtil videre må 'vi' blot konstatere at der er meget fin ballance,
med dit profil billed,.. og din IQ... eller mangel på samme,

Profilbilledet harmonerer dog fint med at din profil, er en aflægger af bentjuul, m.fl.

Tak for venligheden,.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-13 17:12

Citat
EA_HS, har du overvejet at blive i Thailand? Tosse...

Stouenberg<hvorfor genere folk i Thailand