/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Åbne sider i fuld størrelse
Fra : faldsled
Vist : 650 gange
200 point
Dato : 15-06-13 10:40

Er der nogen som ved hvordan man indstiller Åbner sider i fuld størrelse, hver gang ?????

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-06-13 11:04

det kan du se i gamle kandu ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 15-06-13 11:07

Prøv med Pagefixer, hentes her:

Zip fil http://inky.50megs.com/programdocs/PageFixer.zip
Gem på PC og pak ud og kør det, skal ikke installeres!

Sådan gør du:
Luk alle IE vinduer.

Start Pagefixer (Vista/Win7, højreklik og vælg Kør som administrator),
sæt hak i "Advanced settings" tryk på "Fill Work Area"
tryk Apply og OK

Lidt info om Pagefixer:
http://inky.50megs.com/programdocs/usingpagefixer.htm

Eller dette program
IE New Window Maximizer
http://www.snapfiles.com/get/iemax.html

Eller højreklik på genvejen du starter IE med og vælg Egenskaber
i feltet Kør vælger du Maksimeret!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-13 11:08

Størrelsen på browser-siden/vinduet kan indstilles sådan:
Åbn browseren indstil størrelsen
Luk browseren
Åbn browseren igen, og nu har den husket indstillingen.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-06-13 15:04

Citat
Er der nogen som ved hvordan man indstiller Åbner sider i fuld størrelse, hver gang ?????

ja,.. det gør du ganske simpelt ved at H klikke på genvejs-ikonet til den browser du ønsker at ændre,

under egenskaber,.. og menuen kør,.. kan du vælge hvilken størrelse 'vinduet' skal åbne,

ganske enkelt,.. !

ser sådan ud i,.. windows IE Browser
http://peecee.dk/upload/view/414136

og sådan i CHROME Browser
http://peecee.dk/upload/view/414137

det er ikke meningen man skal installere programmer,.. som fx. 'Pagefixer'
og lign. der 'suger' unødige kræfter ud af din PC
for at kontrollere noget der er gået ud af normal indstilling,

hvad bliver det næste,...?
et program der skal kontrollere programmer der overvåger andre programmer der er gået ud af indstilling,.......... ..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-06-13 15:13

Pagefixer suger ikke nogle kræfter ud af pc, hvis du gad og sætte dig ind i programmtes funktion burde du vide det, men det gælder åbentbart bare om at svine mig til, føj for satan

ps, jeg foreslog også andre metoder, men du har vel ikke smidt skyklapperne!

Eller højreklik på genvejen du starter IE med og vælg Egenskaber
i feltet Kør vælger du Maksimeret!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-06-13 15:18

godt gået Klaudi

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-06-13 15:42

det gælder åbentbart bare om at svine mig til, føj for satan
----------------------------------------------------------------------------------------------------
det var vidst dig der startede på den historie,...

men nu kan jeg se det passer ikke 'Herren' når 'Herren' bliver tiltalt i samme tone,..

- som man sår,... på høster man.....

Godkendelse af svar
Fra : faldsled

Dato : 15-06-13 16:24

Tak for svaret Klaudi. Det hjalp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-13 17:23

Godt gået Klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-06-13 17:36

velbekomme

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-13 17:50

Godt svar som sædvanlig Klaudi......

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-13 19:00

For dine altid sikre, forståelige og korte svar Klaudi - kig ind http://kandu.dk/spg167702.aspx