/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Cookies er ikke aktiveret?
Fra : return
Vist : 3758 gange
20 point
Dato : 11-02-09 08:33

hej

hvordaner det man gør såsan her :

Cookies påkrævet
Cookies er ikke aktiveret i din browser. Juster venligst dine sikkerhedsindstillinger før du fortsætter

hvordan er det lige man gør det ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-09 08:40

Funktioner>Internet Indstillinger, fanen Beskyttelse af personlige oplysninger, Mellem

mvh klaudi

Kommentar
Fra : return

Dato : 11-02-09 08:46

kaudi><

køre xp så hvordan gør man det for kan ikke lige finde detdu skriver

Kommentar
Fra : return

Dato : 11-02-09 08:48

det er fordi man er på facebook det er internet explorer der kræver det hvids den skal kunne huske ens adgangskode hvis det hjælper mht til det man skal gøre ??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-09 08:59

Når du har åbnet Internet Explore, så skal du øverst vælge menupunktet Funktioner videre til Internet Indstillinger og her vælger du fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger. På det vindue der kommer frem vælger du Avanceret - nu kan du lave dine indstillinger for Cookies

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-09 08:59

Nemli'

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-09 09:05

Hvis det ikke virker kan du prøve i

Funktioner>Internetindstillinger, fanen Indhold
punktet Autoudførelse, klik på Indstillinger
marker Brugernavne og Adgangs koder i Formularer

mvh klaudi

Kommentar
Fra : return

Dato : 11-02-09 09:25

ok nu prøver jeg lige igem det det handler om er at jeg ikke kan få min facebook profil til at huske mine adgangskode så den kan logge mig ind automatisk når man prøver det siger den dette

Cookies påkrævet
Cookies er ikke aktiveret i din browser. Juster venligst dine sikkerhedsindstillinger før du fortsætter

køre xp og har prøvet at sætte den til mellem men det virker ikke og har prøvet at slette mine cookies men det hjælper heller ikke hvad er der mon så galt er ikke den store haj til dette her kan i hjælpe med en løsning

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-09 09:42

har du prøvet det jeg skriver her http://kandu.dk/spg132318.aspx#1511249

Kommentar
Fra : return

Dato : 11-02-09 09:48

bent juul>>

Når du har åbnet Internet Explore, så skal du øverst vælge menupunktet Funktioner videre til Internet Indstillinger og her vælger du fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger. På det vindue der kommer frem vælger du Avanceret - nu kan du lave dine indstillinger for Cookies

har været inde som du beskrev her ovenover men det virker ikke men du skrive ikke noget om hvordan mine cookies skal stå man kan jo lade alt komme igen men det skal man vel ikke??? altså mht disse cookies

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 11-02-09 10:08

Start lige forfra i tråden, sæt til MELLEM

eller på fanen Avanceret, NULSTIL

mvh klaudi

Kommentar
Fra : return

Dato : 11-02-09 10:11

klaudi

den står på mellem og har slette det hele i browseren og begyndt forfra men måske det er hos facebook den er gal ?

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 11-02-09 10:32

Tak for svaret Klaudi. nu virker det men er det fordi en browser kan blive fyldt op af data siden man skal tømme den ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-09 10:36

Velbekommen, har prøvet at logge på, den skriver at Cookies ikke er slået til!?

Men når man bruger denne her så virker det meget godt:
https://login.facebook.com/login.php

mvh klaudi