OVN--Klaudi
Fra : flemming_h
Vist : 478 gange
300 point
Dato : 18-10-14 13:17

I forlængelse af mit forrige spørgsmål er jeg lettere forvirret

mit spørgsmål bliver først besvaret af OVN hvilket jeg også godkender
jeg får også svar fra klaudi

Jeg takker ovn for svaret til ovn, får "selv tak" fra klaudi

Hvem er hvem ,jeg er bare nysgerrig eller er det samme person ?

Fra : Klaudi

Dato : 18-10-14 13:20

Jeg er mig, og har været det lige siden 13-04-2002 hvor jeg blev oprettet her!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 18-10-14 13:22

Jeg syn's da det er ok at sige selv tak, når nu spørger siger Tak for ... til EEN person,
selvom der er mange/flere der har forsøgt at hjælpe!

Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-14 13:31

Jeg er mig og har været det i snart 10 år, jeg har en anden profil som benyttes en gang imellem hvis jeg vil kommentere i et spørgsmål og spørgeren har sat mig på den sorte liste, den ekstra profil er IKKE Klaudi.
Vi er meget forskellige

Godkendelse af svar
Fra : flemming_h

Dato : 18-10-14 13:32

Tak for svaret Klaudi.

Jamen det er da rigtigt og jeg undskylder både til dig og ovn , så fremover er det tak til alle

ovn var bare først

Venlig hilsen Flemming

Fra : Klaudi

Dato : 18-10-14 13:33

velbekomme

Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-14 13:35

Selv tak

og nu tror spørgeren sikkert vi er 'en og samme person men det er vi ikke

Fra : flemming_h

Dato : 18-10-14 13:37

Også tak til ovn - håber i stadig vil besvare mine fjollede spørgsmål

Venlig hilsen Flemming

Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-14 13:44

Dine spørgsmål er absolut ikke fjollede, lige nu er det mig som har en fjollet time

Fra : ans

Dato : 18-10-14 14:21

http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=172207#1969249

Klaudi, det er ikke sådan jeg opfatter dine "selv tak" , når du har deltaget i et spørgsmål, hvor det ikke var dig , der blev belønnet med point.

Jeg opfatter det som et surt opstød over ikke at have fået point, som du mente, du var berettiget til

o.v.n. og Klaudi er ikke samme person

Håber at I overlever, den ene måske mere end den anden

Fra : Klaudi

Dato : 18-10-14 14:24

Fra : ans

Dato : 18-10-14 14:35

Jeg overlever stadig på kandu. Min mening er vel ligeså berettiget, som de andres brugere

Fra : Klaudi

Dato : 18-10-14 14:43

Nemlig, men se lige hvad jeg skrev

'når nu spørger siger Tak for svaret ..., til EEN person,
selvom der er mange/flere der har forsøgt at hjælpe!'

Så ville det da os være fint at sige tak til de andre!

Du har følgende muligheder