Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
2 skærme og RAM
Fra : Tobbi

Dato : 13-11-01 21:21

Hej

har lige sat et ekstra grafikkort i min PC, så jeg kan benytte
2 skærme. Det ene er et riva tnt2 32 mb agp, og det andet et gammelt
2d pci grafikkort. Det funker sådan set udemærket.

Mit spørgsmål er så om det suger meget ram at køre med 2 skærme,
jeg bruger win 98 se, 500 mhz celeron, 256 mb ram.
Det er fx næsten blevet umuligt for mig at bruge Photoshop, da det
kører meeeget laaaaanngsssooommt.

kan det have noget at gøre med den ekstra skærm/grafikkort ?

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-11-01 22:58

Det er nok det ekstra grafikkort, uden at jeg ved det, men for skærmene
trækker ikke på RAMmene, så vidt jeg ved.

Kim Larsen