Star Wars Episode II - Attack of the Clone~
Fra : Fenris

Dato : 13-11-01 21:13

USA : 020516
DK : 020516

6 timer før amerikanerne... ikke dårligt :)

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>
Kollegievej 7 - 35 | -------------------------------------------------

Fra : Emil Rune

Dato : 13-11-01 21:13

Nej, det' sgu smukt.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-11-01 22:49

Fenris wrote in dk.kultur.film

> USA : 020516
> DK : 020516

Hvor har du det fra?

Fra : Jakob Madsen

Dato : 13-11-01 22:01
Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-11-01 20:16

gad vide hvor hurtigt man skal være ude for at få biletter til premieren??

jeg nåede aldrig at se ep1 i biffen... min SW entusiasme var ikke ret stor
på det tidspunkt så jeg så den først da den kom på dvd, men nu entusiasmen
så til gengæld tilbage tifold så denne gang SKAL jeg i biffen

sniper_Nolight

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-11-01 10:16

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@privat.tdcadsl.dk> writes:

> gad vide hvor hurtigt man skal være ude for at få biletter til premieren??

Det kommer an på hvad du mener med premieren.

midnat, 19.00 og 21.30 skal man nok være tidligt ude for, men de
resterende 5-6 forestillinger i premieredøgnet er det næppe så svært
at komme ind til.

Jeg kender i hvert fald en, som uden problemer fik billetter til LOTR
kl. 10.00 i Imperial efter at hysteriet havde lagt sig.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Praeterea censeo Moulin Rouge omnibus videndum esse"
The RockBear. ((^))