Riva Nvidia TNT M64 32MB med windows xp
Fra : Thomas Kragh Jensen

Dato : 13-11-01 18:38

Driverne til mit grafikkort (se subject) vil ikke køre med windows xp. Når
jeg installerer drivere (nvidia eller creative) eller lader windows bruge
sin egen drivere ender det med sort skærm med hvid cursor i øverste venstre
hjørne og ingen udvej ud over reset. Hvis jeg derimod slår driveren fra får
jeg billede igen.
Er der nogen der har oplevet noget lignende og hvad kan man gøre ved det!

MVH THomas

Fra : Lothario

Dato : 13-11-01 22:40

> [...]
> jeg billede igen.
> Er der nogen der har oplevet noget lignende og hvad kan man gøre ved det!

Jeg har selv haft problemer med driverne til xp. Alt gik som det skulle
indtil til aller sidst, hvor den sagde den ikke kunne finde en fil. Har du
hentet driverne til xp fra nvidias hjemmeside (nvidia.com)? Det var dem jeg
brugte. Jeg er nu vendt tilbage til win2000 og venter på at opdateringerne
til winxp begynder at komme.

Moe