david silver spares
Fra : Ole Kristiansen

Dato : 13-11-01 17:30

Jeg har fået nogle priser på stumper til Honda'en hos ovenstående.
Er der nogen der har erfaring med hjemkøb herfra (England)?
Kommer der en told og/eller momsregning ved siden af (hvis ja: hvor meget
vil det koste)?
Kommer varerne til mig som ganske almindelig postpakke?

Alene på et komplet pakningssæt er der omkring 500 kr. at spare, så med
lejer, filtre o.s.v. oveni skulle det nok kunne betale sig.

M.v.h. Ole

Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 13-11-01 17:44

Hej
Jeg har kun godt at sige om DSS. Nemt hurtigt og billigt. Skriv til dem og
få en samlet pris. Oven i den pris lægges VAT - jeg mener det er 17%. dertil
lægges fragtomkostninger. Hvis du beder dem om en samlet pris er det incl.
VAT og fragt (det har det være de 2 gange jeg har bestilt). Jeg har VISA og
det er utroligt nemt. Bare skriv til dem og spørg, de er venlige til at
forklare tingene.
Mvh Uffe

Fra : K Persson

Dato : 13-11-01 17:55

"Uffe Ibh Iversen" <Uffeibh@nork.auc.dk> wrote in message
> [...]
og
> det er utroligt nemt. Bare skriv til dem og spørg, de er venlige til at

Jeg har også handlet hos dem 2gange og betalt smertefrit med visa. Prisen
kan du som nævnt få oplyst hos dem- de svarer som regel efter max 4timer,
leveringstiden på det bestilte har for mig været 4dage hvorefter det kom med
UPS.(fragtfirmaet)
mvh Kim

Fra : Søren Jim

Dato : 13-11-01 17:49

"Ole Kristiansen"
[...]

Hej Ole

Hvis du skulle finde udaf at det bliver for dyrt at få det sendt Moms + tols
o.s.v er du velkommen til at kontakte mig igen....

Siger Søren Som, Jo bor i Belfast N-Ireland (United Kingdom)
og som også rejser frem og tilbage til KBH (mindst 2 gang pr mdr.)fordi han
lever af at spiller musik i DK
tjek også dette :
http://www.martyns-motorcycles.co.uk
http://www.colchestermotorcycles.co.uk/
http://www.hondapart.co.uk/
http://www.coolvizion.com/

Mvh Søren Jim

Fra : Michael K.S.

Dato : 13-11-01 18:07

On Tue, 13 Nov 2001 17:29:57 +0100, "Ole Kristiansen"
<ole_k@post10.tele.dk> wrote:

>Jeg har fået nogle priser på stumper til Honda'en hos ovenstående.
>Er der nogen der har erfaring med hjemkøb herfra (England)?

Ja,jeg har købt en del og har sparet en mindre formue ved at bruge
DSS,deres service er høj og priserne varierende fra hul-i-hovedet
billigt til alm. billigt ...anbefales

>Kommer der en told og/eller momsregning ved siden af (hvis ja: hvor meget
>vil det koste)?

Told nej,UK er med i EU U know,eng. moms (VAT) slipper du ikke for, de
ligger 17.5 % på regningen,til gengæld ingen DK-moms

>Kommer varerne til mig som ganske almindelig postpakke?

Nej de har specialaftale med kurerfirma (havde sidst jeg købte i hvert
fald) og det er iøvrigt ret billigt og hurtigt 3-4 dg normalt.

>Alene på et komplet pakningssæt er der omkring 500 kr. at spare, så med
>lejer, filtre o.s.v. oveni skulle det nok kunne betale sig.

Sidst jeg købte hos dem sparede jeg rundt regnet 50% på et 6.000 kr's
indkøb.

-M

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 20-11-01 13:25

hmm jeg købte en kæde til min CB 500F, prisen for kæden var ca. 50% af
prisen her hjemme. men husk der skal porto oveni, for mig kunne det ikke
betale sig(ca. 15 kr i merpris ved køb hos DSS).

Fra : Michael K.S.

Dato : 20-11-01 14:31

On Tue, 20 Nov 2001 13:24:59 +0100, "Martin Schjoldager" <fd@ihg.dk>
wrote:

>hmm jeg købte en kæde til min CB 500F, prisen for kæden var ca. 50% af
>prisen her hjemme. men husk der skal porto oveni, for mig kunne det ikke
>betale sig(ca. 15 kr i merpris ved køb hos DSS).

Det er tilladt at kontrollere priserne først jo,jeg har sparet alt fra
50-90 % på mine indkøb....mit foretrukne eks. er en kåbeside : Pris i
DK 4000 ex. moms,pris hos DSS 650 incl. alt.Men ikke alt er lige
billigt,kun de dele som de har "on-stock" (= dele fra et opkøbt
reservedelslager) er meget billige og jo mere eksotisk cyklen og
dermed delene er,jo billigere.Skal de have dem hjem fra Honda er
prisen højere men stadig en del billigere end herhjemme,kan man vente
2-3 uger for man yderligere 25 % rabat.Men naturligvis bestiller man
ikke småting hjem fra DSS.Jeg vil stadig hævde at DSS er absolut
guldstedet for Hondafolk,jeg har endnu ikke fundet noget bedre.

-M

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 22-11-01 13:33

ja ja ikke et ondt ord om DSS, jeg ønsker bare ikke flere skal begå samme
fejl som jeg.

Fra : Michael K.S.

Dato : 22-11-01 14:38

On Thu, 22 Nov 2001 13:32:54 +0100, "Martin Schjoldager" <fd@ihg.dk>
wrote:

>ja ja ikke et ondt ord om DSS, jeg ønsker bare ikke flere skal begå samme
>fejl som jeg.

Fair nok - EOD

-M