Andet multimedie
bentjuul 3670
Tegning af et juletræ
Fra : SFJ

Dato : 13-11-01 12:07

Hej NG.

Jeg skal bruge en tegning af et juletræ til en vinduesdekoration. Det
behøver ikke være overpyntet, men gerne en flot tegning der evt. er skannet
i høj opløsning. Endnu bedre var en tegning i vektorgrafik, men med flotte
skyggeeffekter etc.

Nogen idéer til hvor jeg skal lede. Har prøvet en del men uden det store
held.

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : PunisherOlsen

Dato : 13-11-01 12:17

Hvorfor finder du ikke nogle af de der juleskabeloner som man plejede at
klippe i som lille, og simpelthen tegner det op i Illustrator/Freehand?

Fra : Thomas

Dato : 13-11-01 13:11

"SFJ" <s.f.j@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skannet
> i høj opløsning. Endnu bedre var en tegning i vektorgrafik, men med flotte

Beeline har sikkert lige det du leder efter. Alle deres tegninger er i
vektorgrafik, så du kan sagtens bruge det til en vinduesdekoration.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet