Slå mig med en sild!!!
Fra : Jon Larsen

Dato : 13-11-01 00:00

Ja ja.... Så skete det sq igen. Mig og så vådt grus. Mc'en lagde sig stille
ned.... endda uden at jeg så det... ja i undre jer sikkert lidt nu, men
altså parkerede mc'en på parkeringspladsen ,ved skolen, som er belagt med
sten og grus. Jeg var ellers ret sikker på at jeg havde holdt den på en
rimelig stor sten ( jeps.. havde "brikken" i lommen. ) resultat : væltet mc,
brækket koblingsgreb og et par mindre ridser samt en letter flækket kåbe (
dog ikke mere end det sikkert kan repareres med lidt plasticlim) Hold K....
hvor er jeg knotten på mig selv.
ÆV ÆV...

Nu er MC- sæsonnen slut for mig.. gider ikke mere i det her møgvejr, køber
mig en pedaltramper, da jeg flytter på torsdag og kommer tættere på skolen.

--
MVH.
Jon Larsen.

Fra : Pein

Dato : 13-11-01 01:03

"Jon Larsen" wrote ...
> [...]
væltet
>mc, brækket koblingsgreb og et par mindre ridser samt en letter flækket

Og tænk sig at jeg engang har kylet DT'eren ned af en 40 grader stejl
skråning med sten og grus, rejste den op igen, og kunne ikke umiddelbart
se der var sket noget.
Og ialt er den nok blevet smidt, som regel ved lav hastighed, 30 gange i
år, med kun mindre skader til følge.
Det giver en helt anden fornemmelse at køre på den slags maskineri.

Den med grusparkeringspladsen har jeg lavet een gang, på en Honda CX650E.
Der holdt en BMW madkasse med metallak lige ved siden af. Den regning
måtte forsikringen altså lige hjælpe til med.

/Pein

Fra : Armand

Dato : 13-11-01 01:05

Jon Larsen <jon.larsen@image.dk> skrev i en
> [...]
> en rimelig stor sten
> Nu er MC- sæsonnen slut for mig.. gider ikke mere i det her møgvejr,

Hæ!
En motorcyklist som skriger efter frossen jord, er et særsyn

Aprospos subj., samt omstændighedderne (møgvejr):
Skal silden være hende fra TV's "vejret"?

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 13-11-01 21:01

"> Hæ!
> En motorcyklist som skriger efter frossen jord, er et særsyn
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jep... men det var jo midt i et lille raserianfald, så siger man sommetider
ting man ikke helt mener
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Aprospos subj., samt omstændighedderne (møgvejr):
> Skal silden være hende fra TV's "vejret"?
>
> --
> Armand.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja tak I behøves ikke slå mig med silden, bare sæt den uden for døren "
nydeligt " indpakket naturligvis, og en flaske snaps

--
MVH.
Jon Larsen.