Andet multimedie
bentjuul 3670
Kender I til en billeddatabase?
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-01 22:52

Hej...

Ny i denne gruppe og ved derfor ikke om dette har været oppe at vende, men
ved I om der findes en billeddatabase på nettet med billige - og allerhelst
gratis - højtopløslige billeder? Alt har interesse. F.eks. landskaber, mad,
tøj, bygninger, kørertøjer o.s.v.

(og hvis I ved om det findes, er det så en adresse I vil dele med mig/os)

Mvh
Anders

Fra : Madsen

Dato : 12-11-01 23:06

"Anders Nielsen" <tox(AT)gjk.danmark> skrev:

> [...]
> tøj, bygninger, kørertøjer o.s.v.
>
> (og hvis I ved om det findes, er det så en adresse I vil dele med mig/os)

Gratis højtopløste tror jeg næppe du finder, men du kan finde mange
gode her f.eks.: <http://multimedia.alltheweb.com/>

Desuden er der Corbis hvor du kan hente de lavopløste gratis og så
senere købe dem i høj opløsning online. <http://www.corbis.com>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : jopa

Dato : 12-11-01 23:58

"Anders Nielsen" skrev bla..
> [...]
allerhelst
> gratis - højtopløslige billeder? Alt har interesse. F.eks. landskaber,

Prøv nedenstående ved blot ikke om det lever op til de krav du stiller.
http://search.gallery.yahoo.com/search/corbis?p=all&r=all

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Mogens

Dato : 13-11-01 00:46

On Mon, 12 Nov 2001 22:51:38 +0100, "Anders Nielsen"
<tox(AT)gjk.danmark> wrote:

> [...]
>tøj, bygninger, kørertøjer o.s.v.
>
>(og hvis I ved om det findes, er det så en adresse I vil dele med mig/os)

www.webshots.com

Du skal registrere dig for at få adgang, men det er gratis
og du bliver ikke spammet bagefter.

Der er tusindvis af flotte billeder som kan hentes ned

Mvh Mogens