vægtafgift
Fra : S.G

Dato : 12-11-01 20:08

hvordan er det nu den ligger på mc?

Sebastian, RF400
(der lige har fået en regning fra motorkontoret der synes lidt for høj)

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 12-11-01 20:30

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message
> hvordan er det nu den ligger på mc?
>
> Sebastian, RF400
> (der lige har fået en regning fra motorkontoret der synes lidt for høj)

Hej Sebastian,
den regning jeg fik i lørdags (vægtafgift) lød på 560,00 kroner.

--
Jacob

Fra : S.G

Dato : 12-11-01 23:57

"Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> skrev i en
> Hej Sebastian,
> den regning jeg fik i lørdags (vægtafgift) lød på 560,00 >kroner.

damn, så var den god nok, jeg ved ikke hvorfor jeg havde bildt mig selv ind
at detvar billigere

Fra : bwl

Dato : 13-11-01 17:23

den koster ca 550 kr. har lige modtaget min oxo .

Brian .W