Stadig muligt at købe Office 2000?
Fra : Steffen

Dato : 12-11-01 20:01

Det er lidt dyrt at købe Acces 2000 alene, så derfor vil jeg hellere købe
Office 2000 Proffesionel (opgradering). Jeg fik dette udmærkede link
http://www.fona.dk/storevare.asp?g=20 af dig, men når jeg klikker på "Office
2000 Proffesionel (opgradering)", så får jeg meddelelsen "Siden findes
ikke" - antagelig fordi produktet er udsolgt. Du har vel ikke et godt link
til Office 2000 Proffesional opgradering?
Steffen

Fra : Søren Blom

Dato : 12-11-01 22:35

Prøv at kik hos www.itbutikken.dk for de sælger da også Office 2000