Benneli 491
Fra : MaxiSmiley

Dato : 12-11-01 14:52

Haaallooouuu!!!

Kan det virkelig passe at Benneli 491 er bliver lavet i 30 km/t ??

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 12-11-01 15:22

MaxiSmiley wrote:

> Haaallooouuu!!!
>
> Kan det virkelig passe at Benneli 491 er bliver lavet i 30 km/t ??

Det blir den

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Gundersen

Dato : 12-11-01 18:30

Hej

>Kan det virkelig passe at Benneli 491 er bliver lavet i 30 km/t ??

Jepper!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : Kim Simonsen

Dato : 12-11-01 19:25

NOPE!! - Det hele er en STOR løgnhistorie :(
kunne også godt selv tænke mig en nemlig

Fra : skc

Dato : 12-11-01 20:13

Hvad snakker du om? Den er skam kommet ud som 30 knallert.

--
Posted from 0x3ef34f75.albnxx1.adsl.tele.dk [62.243.79.117]

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 12-11-01 22:53

Kim Simonsen wrote:

> NOPE!! - Det hele er en STOR løgnhistorie :(
> kunne også godt selv tænke mig en nemlig

Du er simpelthen skarp idag - Kørte ellers så selv på en 30'er model af
Benellien forrige weekend, men det er måske oxo løgn?

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 12-11-01 23:14

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> wrote in message

> Du er simpelthen skarp idag - Kørte ellers så selv på en 30'er model af
> Benellien forrige weekend, men det er måske oxo løgn?

lol

Det gjorde jeg også... No shit

Den findes sgu da som 30'er!!

Se her:
http://www.c-reinhardt.dk/Knallert/Benelli/indhold.htm

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-11-01 23:13

"Kim Simonsen" <dsl39083a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> NOPE!! - Det hele er en STOR løgnhistorie :(
> kunne også godt selv tænke mig en nemlig

Det er rigtigt nok !
Her er nogle billeder af den som 30'er:
http://nothing.igaming.cc/mopedgallery.com/images/Galleriet/EmilsBenelli/emi
ls_benelli.htm

Mads

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 12-11-01 23:26

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> "Kim Simonsen" <dsl39083a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Lige netop DEN scoot Simon og jeg afprøvede

Lækker knallert forresten!

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand