Konvertering af filformater
Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-11-01 13:23

Jeg har fået en svær opgave, som jeg har svært ved at løse.
Jeg har fået 3 dokumenter i Word-format, og vedkommende som skal bruge
dokumenterne, skal ha´ dem i tdb-format (DSI-Tekst - DOS-version).
Jeg har prøvet at læse dokumenterne ind på en maskine der har DSI-tekst. Jeg
har prøvet Word-format, rtf-format og WP5.0 format, men uanset hvad
filformat jeg bruger, så der det forfærdeligt ud

Hvordan konverterer jeg disse dokumenter?

Bo

Fra : pre

Dato : 12-11-01 20:13

Svjh. bruger DSI et Dos format, om ikke lige .txt, så dog tæt derved. Men
..tbd (Thumbs Plus Database) er da vist noget helt andet. Jeg kan tage/huske
fejl for det er efterhånden længe siden jeg skrottede DSI. Men har du adgang
til programmerne må det være en smal sag at kontrollere extensionerne.
pre

Fra : Claus Henriksen

Dato : 15-11-01 11:01

On Mon, 12 Nov 2001 20:12:31 +0100, "pre" <send@ingen.mail> wrote:

> [...]
>til programmerne må det være en smal sag at kontrollere extensionerne.
Det fremgår ikke helt tydeligt, men har du prøvet:
At gemme dokumenterne som WordPerfect 5.0 dokumenter i Word og åbne
dem som WordPerfect 5.0 i DSI ?

Claus Henriksen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 13-11-01 11:36