Forskellige farver på kode ?
Fra : Torben

Dato : 12-11-01 10:51

Hejsa gruppe!

Er det muligt at får forskellige farver i Frontpage 2000 - F.eks. således at
kommentarkode i ASP bliver grøn, og dermed øge overskueligheden ?

På forhånd tak!

mvh
Torben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-11-01 17:30

Tools | Page Options | Color coding | Comments.

Fra : Sune

Dato : 12-11-01 18:49

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa gruppe!
>
> Er det muligt at får forskellige farver i Frontpage 2000 - F.eks. således
at
> kommentarkode i ASP bliver grøn, og dermed øge overskueligheden ?

Du får ikke ASP-kommentarer specielt farvede under HTML-delen af FP - kun
HTML-kommentarer bliver farvede.

Du kan dog gøre det hvis du skifter til til script-editoren i FP
(Funktioner - Makro - Microsoft Scripteditor). Den er nu også ganske rar at
bruge, når man koder ASP.

--
Sune

Fra : Torben

Dato : 13-11-01 08:19

"Sune" <hodal@hotmail.com> wrote in message

> Du kan dog gøre det hvis du skifter til til script-editoren i FP
> (Funktioner - Makro - Microsoft Scripteditor). Den er nu også ganske rar
at
> bruge, når man koder ASP.

Ahhh, det er jo ganske fint - specielt når man er vant til at kode i Visual
Interdev

Tak for hjælpen !

mvh
Torben

Fra : Torben

Dato : 14-11-01 14:49

"Sune" <hodal@hotmail.com> wrote in message

> Du kan dog gøre det hvis du skifter til til script-editoren i FP
> (Funktioner - Makro - Microsoft Scripteditor).

Ja, men hvorfor har jeg ikke mulighed for at gemme hvis jeg åbner asp-sider
i script-editoren ?

/Torben