Ny side popper op...
Fra : Peter Pan

Dato : 12-11-01 09:15

Hej alle

Jeg ønsker at lave en effekt, hvor når man klikker på et link popper der en
ny side op i der ikke er større end det billede der er på siden.

Fuldstændig som her:
http://www.page3.com/girls/index2.shtml

Prøv at klikke på "Magnificent 7" og se.

Jeg ved ingenting om Java, skal scriptet være i linket eller på den nye side
eller hva´...

Mange Hilsner
Hans-Henrik Ellekær

Fra : Jacob Nordfalk

Dato : 12-11-01 09:54

Hej Peter Pan.

Denne gruppe handler om Java, ikke Javascript.

Prøv at spøge i en diskussionsgruppe om Javascript og hjemmesider.

--
Jacob Nordfalk

Fra : Jacob Nordfalk

Dato : 12-11-01 10:06

Hej Peter Pan.

--
Jacob Nordfalk

Fra : dejan

Dato : 13-11-01 22:17

Du har det hele på den side. Kig i sidens kode.

mvh Dejan