Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
avermedia og win2000 problemer
Fra : Peter T.

Dato : 12-11-01 01:49

Jeg har tidligere spurgt i dk.ebd.hardware...

Når tv-kortet og softwaren er installeret og jeg har scannet efter tv-
kanaler, er der ingenting. Jeg har tjekket med frekvenserne på DR1, DR2 og
TV2 og de stemmer overens med de gemte frekvenser i softwaren. Men der er
stadig ikke lyd eller billede.

Nogen der kan hjælpe?

Der er tale om et avermedia studio model 103 baseret på TB848 chip og jeg
har opdateret alt hvad jeg kunne komme i tanke om (bios, via4in1, opdaterede
videocapturedrivere til dx8, og nyeste drivere og software til avermedia)
samt jeg har afprøvet det på et nyinstalleret system. Kortet sidder i et
asus k7v bundkort.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...