Maximum form elements?
Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 12-11-01 01:33

Hejsa!

Er der en grænse for hvor mange form elements man kan have? Eller er
det overladt til browseren og kodningen af samme?

Jeg er i en situation hvor jeg ønsker temmeligt mange <INPUT> felter.

/Jesper

--
The dumber people think you are, the more
surprised they're going to be when you kill them

Fra : Claus Pryds

Dato : 12-11-01 08:05

"Jesper Juul-Mortensen" <na@na.na> wrote in message

> [...]
> det overladt til browseren og kodningen af samme?
>
> Jeg er i en situation hvor jeg ønsker temmeligt mange <INPUT> felter.

Alle form elementer er tags på samme måde som td, table, br osv.
Der er derfor ingen begrænsninger du kan have alle de form elementer du vil.

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 12-11-01 13:02

On Mon, 12 Nov 2001 08:05:03 +0100, "Claus Pryds" <clarke@events.dk>
wrote:

>Alle form elementer er tags på samme måde som td, table, br osv.
>Der er derfor ingen begrænsninger du kan have alle de form elementer du vil.

Det var også mere i forbindelse med en POST. Eller vil det blive det
samme?

/Jesper

--
Home is where you hang your @