hvem sang: privilige?
Fra : lone jensen

Dato : 11-11-01 22:53

det var en mand og formentlig var det i slutningen af 60'erne......

hvad var det nu han hed????????

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-11-01 23:20

"lone jensen" <nomail@.nospam.com> wrote in message
> det var en mand og formentlig var det i slutningen af 60'erne......
>
> hvad var det nu han hed????????

hmm, www.allmusic.com er (vistnok) din ven.

Jeg kender ikke nummeret, men en søgning på priviledge giver 10 resultater:

<http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=HPRIVILEGE>

2 af dem er fra 60'erne: The Sugar Shoppe og Paul Jones.

Kan dette bruges?

/Nikolaj

Fra : lone jensen

Dato : 12-11-01 19:47

tak Nikolaj

Ja det var Paul Jones fra Manfred Mann
jeg tænkte på...

Fra : Hanne

Dato : 12-11-01 20:03

"lone jensen" <nomail@.nospam.com> skrev i en meddelelse news:9sp5ec$22lr$1@news.cybercity.dk...

> Ja det var Paul Jones fra Manfred Mann
> jeg tænkte på...

Var det ham der var med på Skanderborg i år? For han sang godt nok godt

Hilsen Hanne