Spis bare pasta, lad mig få bøffen!
Fra : Erna Andersen

Dato : 11-11-01 21:44

Hej alle.

Lige en lille hilsen fra en blodtype 0, der nu taber 2 kilo om
ugen ved at spise protein og fedtstoffer.
Muskelsmerter og kuldskærhed er er forsvundet. Hurra!

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Fra : Britta Madsen

Dato : 12-11-01 08:12

Hejsa...
Hvad spiser du så af forskellige ting og hvad skal du holde dig fra? ja for
jeg tror at jeg har en veninde der er på en kur der ligner
din...............men jeg er ikke sikker? Fortæl lidt om hvordan den virker
og hvor længe du har været på den og hvad resultatet har været indtil nu!!!
M.v.h
Britta

Erna Andersen <vedhegnet23@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3beee2b0$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Erna Andersen

Dato : 12-11-01 20:39

Hej

Jeg har smidt den slidte fordom om kolesterol ud og spiser hver
morgen 1-2 æg næsten hårdkogt, en lille tomat og lidt agurk +en
fiskeoliekapsel og drikker en masse vand. Og så står den på te
indtil frokost, der mest er fisk eller kød (ikke gris) og en
rundtenom rugbrød med smør, og lidt ost. Hver gang jeg er sulten,
drikker jeg noget vand eller te.

Gamle basisfødevarer der er skåret ned til et minimum er svinekød,
havregryn, kartofler, pasta, vegetabilsk olie.

Jeg bruger bøgerne: Spis dig væk fra din gigt, Jacobsens
slankekur, Lademanns slankeretter og Lav mad efter din blodtype.
Den første satte mig i gang for en måned siden.

Hvis du tænker at jeg nok spiser mig ind i en anden sygdom, har du
måske ret, men.... ce la vie

Fra : Thomas

Dato : 12-11-01 22:13

Synes ikke motion indgik!
Held og lykke med kuren. Vi har jo alle vores foretrukne. Tror egentlig også
det handler om at man selv tror på det.
Rart med et forum med en masse gode tips og råd.

Fra : Erna Andersen

Dato : 13-11-01 13:34

"Thomas" <mr_nobody@ingen.dk> wrote in message
> Synes ikke motion indgik!
> Held og lykke med kuren. Vi har jo alle vores foretrukne. Tror
egentlig også
> det handler om at man selv tror på det.

Det handler mest om hvad man kan leve med. jeg mener en god kur
med mad man kan lide i SMÅ mængder, så fortryder man ikke selvom
kiloene skulle blive på.
Motion indgår i min hverdag i forvejen.

Det er en meget lille del af kuren jeg har fortalt om, men jeg vil
ikke sidde så længe ved maskinen ad gangen, så resten får I en
anden gang.