Problem med Toast 5.0.2
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 11-11-01 18:49

Hejsa.

Jeg har to setups. Det ene er en B&W G3 450Mhz med System 9.2.1 IE, 512MB
ram. Det andet er en PowerBook Pismo med samme system. Til disse systemer
har jeg en One-Pro firewire brænder (Teac W512-EB).

På begge maskiner er Toast 5.0.2 installeret. På Powerbooken kører det
perfekt. Men på den blå og hvide giver Toast beskeden: "No recorder found".

Mine udvidelser er sat ens op hvad angår "authoring support". (dvs. slået
fra, -det samme gælder disc burner extentions)

Hvorfor kan B&W G3'eren ikke se brænderen?

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 11-11-01 19:14

Ups.... det viser sig nu at jeg heller ikke længere er i stand til at komme
i kontakt med brænderen via min PowerBook.

Derfor: Er her nogen der ved hvordan man "nulstiller" en One-Pro firewire
brænder? Mit Bridge Control program kan heller ikke længere se den!

Gunnar.