Kan man formattere en partition?
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 11-11-01 18:44

- Jeg har nemlig en disk på 30 GB som TechTool (3,02) nægter at reparere. Et
af drevene på ca 7GB er gået i stykker. Jeg kan læse og skrive men med mange
vrede kommentarer og en del filer i papirkuven vil ikke slettes. Jeg ville
jo gerne undgå at skulle backe det hele op på CDér og starte forfra. Nogen
der ved noget?

MVH Jørgen Emborg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-11-01 19:30

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> jo gerne undgå at skulle backe det hele op på CDér og starte forfra. Nogen

Du kan sagtens formatere (slette) en partition. I OS 9 gøres det i
finderen i OS X med Disk Utility.

Hvis der er grundlæggende fejl på disken f.eks i partition map går den
ikke
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-11-01 19:38

In article <3beeb8d8$0$208$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Jørgen Emborg" <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> - Jeg har nemlig en disk på 30 GB som TechTool (3,02) nægter at reparere.

Ja (til subject).

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk