Politi Crosserene igen!
Fra : Gundersen

Dato : 11-11-01 18:29

Hej

Jeg fandt lige dette på nettet i dag:

DR1. 19 Direkte sender i morgen:
Mandag d. 12. november:

De må køre 45 km/t, men kører ofte 90 km/t. Derfor sætter Viborg politi
nu specialmotorcykler til at jage 45 scooterne. De skal stoppe de unges
vilde kørsel.

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-11-01 18:25

> [...]
>
> De må køre 45 km/t, men kører ofte 90 km/t. Derfor sætter Viborg politi
> nu specialmotorcykler til at jage 45 scooterne. De skal stoppe de unges

pssst emil, prøs at kigge 3,5 cm under dit eget indlæg , det der hedder
" Se 19Ddirekte på Dr1 - Mandag l. 19"

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 70 Km/t

Fra : Gundersen

Dato : 11-11-01 18:35

Hehe...
Det er jo øjene man først bliver blind på ik? hehe

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-11-01 18:36

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Hehe...
> Det er jo øjene man først bliver blind på ik? hehe

har faktisk engang hørt det var ørene... =)

--
snart 9.5K CDi

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-11-01 19:18

Jeg troede det var blindtarmen

Kim Larsen

Fra : LaLLe

Dato : 12-11-01 14:18

> [...]
>
> De må køre 45 km/t, men kører ofte 90 km/t. Derfor sætter Viborg politi
> nu specialmotorcykler til at jage 45 scooterne. De skal stoppe de unges
Det har fået stoppet en del. Men ikke dem som der kører af lort. :(

Men jeg kan så oplyse at de ikke kører mere for tiden. Synshallen har bedt
dem om at stoppe da de ikke kan følge med

LaLLe
som skal have fyret en proma legal på.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 12-11-01 15:24

LaLLe wrote:

> Men jeg kan så oplyse at de ikke kører mere for tiden. Synshallen har bedt
> dem om at stoppe da de ikke kan følge med

LÅL !!!
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : RpR

Dato : 12-11-01 15:38

> LÅL !!!

Det er ikke engang løgn, noget lignende skete i Sønderborg for ca. 2 år
siden, da var alle knallerter fredet fordi synshallen var booked.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 12-11-01 22:59

> Men jeg kan så oplyse at de ikke kører mere for tiden. Synshallen har bedt
> dem om at stoppe da de ikke kan følge med

LOL da!

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : charlie

Dato : 13-11-01 14:41

Ja her nede i Horsens er de også gået helt amok, der står 49 ude på
synshallen til nærmere undersøgelse, så der er blevet dejligt fredeligt i
byen.

--

73 de OZ9Charlie
Gundersen <Gundersen@e-box.dk> skrev i en

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-11-01 15:54

Ja det er sq dejligt at have lidt fred her for tiden....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : coolio

Dato : 18-11-01 22:33

Hmm syns sgu ikke der er stille her i Horsens... Er sgu da lige blevet
nappet IGEN man!

Fra : Morten Christensen

Dato : 19-11-01 14:10

Næ jeg blev også selv snuppet i onsdags.... men de sagde at de får ekstra
mandskab på synshallen fra i dag (mandag) så der går max to uger inden man
får den igen, men lad os nu se.....

--
Hilsen Morten Christensen