graphics import
Fra : Jesper Carl

Dato : 11-11-01 18:16

Hej
Er der nogen der ved om der findes mulighed for at importere f.eks. Corel
Presentations filer i Powerpoint? Jeg ved der findes import filtre til
f.eks. Harvard Graphics, men jeg er endnu ikke stødt på nogen der dækker
Presentation.

Jesper Carl

Fra : pre

Dato : 11-11-01 20:36

Nu er Corel presentations et hav af filtyper så jeg ville nok kikke hos
Corel, evt. Borland eller Quattro for at se en evt. Export-mulighed.
Men som så meget andet er det nok et pengespørgsmål, ellers er reglen: find
et program der kan importere/konvertere til noget som PP kan bruge.
pre

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-11-01 23:36

Jesper Carl skrev i dk.edb.programpakker.ms-office
> [...]
> Presentations filer i Powerpoint? Jeg ved der findes import filtre til
> f.eks. Harvard Graphics, men jeg er endnu ikke stødt på nogen der dækker

Så vidt jeg har fundet ud af i diverse NG ere, så kan PP ikke importere
Presentations, se evt.:

http://www.rdpslides.com/convert.htm

Men hvis du har en Presentations skulle der være muligheder (sakset fra
NG microsoft.public.powerpoint (d. 17/1/2001):

You can convert your files to the PowerPoint format from within retail
versions of Corel Presentations.

Corel Presentations 8 allows you to save to PowerPoint 95 and Corel
Presentations 2000 will let you save to the newer PowerPoint 97-2000
format.

As far as I am aware, the free ESD distribution of Corel Presentations
2000 doesn't come with a PowerPoint Export filter - so you'll need the
full retail version.

Hope this helps.

Geetesh Bajaj

citat slut

Jeg har ikke selv Presentations, så jeg har ikke mulighed for at teste
mulighederne

--
mvh Lars