Krumtap
Fra : Nordin

Dato : 11-11-01 18:17

Hej jeg er den ulykkelige ejer af en Yamaha Neo´s, hvor gevindet på
krumtappen er røget. Da scooteren er hårdt tunet søger jeg en billig krumtap
af god kvallitet istedet for den anden. Hvis der er nogen inde i den her
nyhedsgruppe som har en til salg som de måske har købt ved en fejl eller
sådan noget er I velkomne til at henvende jer på min e-mail:

nordin@adslhome.dk

På forhånd tak

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-11-01 07:49

"Nordin" <nordin@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyhedsgruppe som har en til salg som de måske har købt ved en fejl eller
> sådan noget er I velkomne til at henvende jer på min e-mail:

FUT DK.MARKED.PRIVAT.KNALLERT !

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-11-01 23:25

> [...]
> nyhedsgruppe som har en til salg som de måske har købt ved en fejl eller
> sådan noget er I velkomne til at henvende jer på min e-mail:

Køb en Malossi krumtap ved Scooter-Racing.dk, den skulle være virkelig god !

Mads