PowerPoint Og alt andet
Fra : Sonic

Dato : 11-11-01 17:10

Hej,

Er der nogle der kan hjælpe mig eller vidre sende mig til en
der kender noget til PPT.
Mit problem er at jeg har en præsentation i powerpoint og
den vil jeg gerne have brænt ned på en cd, men jeg vil have
at den selv starter når cd isættes.
Jeg har lavet en ini fil til den med fil navn og icon navn DER
SKER BARE IKKE NOGET

Er der nogle der kan hjælpe mig ???

Mvh.
Henrik

Fra : pre

Dato : 11-11-01 17:46

Du skal "bare" sætte det hele ind i en COM Add-In med tilhørende menulinier
og fornøden VBA kode.
--mvh
pre

Fra : Sonic

Dato : 11-11-01 21:36

Hej Pre,

Er det noget du kan hjælpe mig med, feks
hvis jeg sender powerpoint oplæget jeg
har lavet eller du evt. sender nogle prøver
på det du siger?

Mvh.
Henrik

Fra : pre

Dato : 12-11-01 19:37

Lige nu kan jeg desværre ikke påtage mig flere store opgaver - og for at
følge den officielle vej kræves i øvrigt installation af et større
programmeringssæt. Helt faktisk foregår
det i et milieu som ellers er forbeholdt fagfolk.

Jeg tror det enkleste for dig er at sætte et show op med en viewer vedheftet
og brænde det sådan, evt. med en start-genvej eller makro. Så slipper
brugerne
også for at installere og kan koncentrere sig om det "Showe". Men jeg holder
øje med udviklingen og kommer der gode nyheder vil jeg sende dem til dig.

Fra : Sonic

Dato : 12-11-01 21:05

Hej Pre,

Lyder godt og jeg venter med glæde
på nyheder

Fra : pre

Dato : 13-11-01 21:32

Prøv - hvis du tør - at følge vejledning på:
http://www.soniacoleman.com/

eller
********************
It's true, microsoft did have a "cd-wizard" add-in that you could download
from their site. For some reason they removed it. Not sure why.

However all is not lost:
Visit this site
http://www.soniacoleman.com/Tutorials/PowerPoint/Autorun_CD.htm
There's a small charge to get the Autorun CD Project Creator
but if it's your "portfolio" then it's worth it.

Cheers
TAJ Simmons
microsoft powerpoint mvp
Actually, the wizard is still available online, although MS did remove
it. No guarantees that it will work, though. (Which is why it was
removed.) http://www.utmb.edu/oto/HowTo.dir/CD-slides.html

pre