DAELIM
Fra : Frowner

Dato : 11-11-01 15:35

Jeg overvejer at købe en DAELIM S-FIVE, er der nogen der kender noget som
helst til modellen eller bare mærket? Prise er 11.000 ny. Er der nogen der
har information eller kommentarer????

Fra : Energy

Dato : 11-11-01 19:26

"Frowner" <elmefaard@hotmail.com> wrote in message

> Jeg overvejer at købe en DAELIM S-FIVE, er der nogen der kender noget som
> helst til modellen eller bare mærket? Prise er 11.000 ny. Er der nogen der
> har information eller kommentarer????

Det er en Taiwaneser,som Tyskerne faktisk er ret glade for,kvaliteten er
umidbar god
teknikken er vist PGO's det bedste,altså overholder den ISO 9000 normen.-...
hvem importerer dem egentlig?

--
Posted from port86.ds1-aeg.adsl.cybercity.dk [212.242.118.89]

Fra : Frowner

Dato : 11-11-01 20:00

Det gør en krejler ude på bøhlandet, den koster:
10.500 u. forsikring
11.500 m. forsikring
Hvis du gerne vil vide hvor precis skal jeg nok lige finde adressen!

Fra : Energy

Dato : 11-11-01 20:35

> Det gør en krejler ude på bøhlandet, den koster:
> 10.500 u. forsikring
> 11.500 m. forsikring
> Hvis du gerne vil vide hvor precis skal jeg nok lige finde adressen!

Naarj,det er ok,ellers tak!jeg har en dejlig NRG MC3,jeg var bare nysgerrig
over hvem der dog
turde starte en import af endnu en af de Taiwanesere,kun PGO har tilsyneladende
kunne
sætte sig på en snæver plads i det nu lidt klemte marked,det er modigt må man
sige.

--
Posted from port86.ds1-aeg.adsl.cybercity.dk [212.242.118.89]

Fra : RpR

Dato : 12-11-01 07:00

> Jeg har lige et andet spørgsmål! Jeg har en Sonic, hvor der er lavet om på
> gearingen, en gul koblingsfjeder og en NEXT udst. Udstødningen sidder ikke
> 100% på, kan det være der for at den køre af lort!! Den kan overhovedet
ikke
> trække op ad bakke... (selvom det næsten ikke går op af!) Og den accelerer
> af lort!!!! Og jeg har lige fået skiftet ruller og kilerem!! Mvh Sune.

Snæver plads? Der kører edderbankme mange PGO'er rundt i dk!

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-11-01 07:50

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> ikke
>
> Snæver plads? Der kører edderbankme mange PGO'er rundt i dk!

Yep. Tror kun Stalker og Jog kommer i nærheden af det antal PGO der fræser
rundt !

Fra : Michael Thomsen

Dato : 12-11-01 13:56

PGO'en er fandeme også grim! :)

Kan man egentlig få noget tun til en PGO?

Fra : RpR

Dato : 12-11-01 15:37

> PGO'en er fandeme også grim! :)

Smag og behag, men min smag er det nu heller ikke.

> Kan man egentlig få noget tun til en PGO?

Sagtens, cylinder og udstødning fra Jog & co passer på.

Fra : MoTul

Dato : 12-11-01 16:35

> PGO'en er fandeme også grim! :)

Tja... Stalker er da MEGET grimmere, og nu er
der alt for mange der kører rundt på den, selvom
den er til at brække sig over =)

--
/MoTul
ICQ# 137456846

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-11-01 23:29

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> PGO'en er fandeme også grim! :)

Jeg synes kun at det er Comet og Hotten der er grimme, Pmx'en og Doktoren er
fede nok =)

> Kan man egentlig få noget tun til en PGO?

Ja, der laves masser af tun til PGO !

Mads

Fra : Frowner

Dato : 13-11-01 22:49

Nå men øhhh tak for alle de "on topic" svar....

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 14-11-01 11:03

Koreansk!

Fra : Kurt Larsen \(melkes~

Dato : 14-11-01 16:10

> [...]
> helst til modellen eller bare mærket? Prise er 11.000 ny. Er der nogen der

Jeg så en 125ccm i dag hos www.scootercenter.dk på deres værksted i Hørkær
Herlev

Med 2hjulet hilsen
Kurt Larsen (Mælkesjasker)