Radeon8500 i DK
Fra : Lis Mørk Nielsen

Dato : 11-11-01 12:27

Hejsa

Kan i ikke lige opremse alle de steder i har set kortet til salg i DK? helst
retail, og på lager

Hilsen Dennis

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-11-01 17:21

Lis Mørk Nielsen wrote:

> Hejsa
>
> Kan i ikke lige opremse alle de steder i har set kortet til salg i DK? helst
> retail, og på lager

Kan du ikke bare skrive din adresse og hvornår du er hjemme, så kan vi
komme forbi med et og installere det for dig

ALternativt kunne du jo også kigge dig lidt om på nettet inden du
forventer alle andre står på hovedet for dig, tag eksempelvis et kig på
www.edbpriser.dk

mvh

Bruno

Fra : Lis Mørk Nielsen

Dato : 11-11-01 19:51

for helv*** hvorfor skal folk der ikke har noget konstruktivt at sige,
alligevel fyre en masse pis af??

Problemet er det at jeg skal bruge det hurtigst muligt, da jeg skal sælge
mit andet gfx-kort. Jeg har tjekket edbpriser og hvis du selv gad tjekke
der, kan du se at ingen af dem har det på lager. Derfor spurgte jeg. så luk
røven, tak

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 11-11-01 20:17

In article <3beec8a3$0$771$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
lismork@mail.tele.dk says...
> for helv*** hvorfor skal folk der ikke har noget konstruktivt at sige,
> alligevel fyre en masse pis af??

Sikke et sagligt svar, du selv kommer med. Måske du skulle overveje at lægge
dobbeltmoralen på hylden? ;)

Jeg kender et par stedet, hvor man kan købe Radeon 8500:

www.itbutikken.dk
www.compumail.dk (ikke retail udgaven)
www.shg.dk

Du skal være opmærksom på at Radeon 8500 har en del problemer med driverne lige
nu, som gør at kortet ikke er pengene værd. Man får en bedre løsning ved at
købe et GeForce3Ti200 eller et andet NVidia baseret kort.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-11-01 04:10

Ha ha.. moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt.....

Nej helt ærligt lis, hvordan kan du dog forendte vi andre vil hjælpe når du
ikke kan snakke ordentligt, syntes da det var et udmærket forslag Bruno kom
med, hvis det ikke er på edbpriser og du havde tjekket det, kunne du jo lige
ha gjort opmærksom på det...

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 14-11-01 00:53

Prisindex.dk er tit bedre end edbpriser.dk til opslag af priser (dvs. også
"hvem har varen")!

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 23-11-01 17:00

Sprogmongol....