Fair pris? EU45
Fra : Hans O. Mouridsen

Dato : 11-11-01 10:02

Hej

Jeg har gennem de sidste 6 uger forsøgt at sælge denne Yamaha Aerox, uden
held :(

Detaljer:
Yamaha Aerox årg. 2000, km 2300, rød/sort, skive for/bag, vandkølet, service
ok, hjelm (Bieffe), wirelås, skivebremselås, som ny (ingen ridser),
nr. plade, er hurtig, hebo udstødning, malossi vario.

Billede er postet i dk.binaer, med samme emne.

Jeg startede med en pris på kr. 11.800 og er nede på kr. 9.995!

Er denne pris ikke fair? Jeg annoncerer i DBA, og diverse online markeder,
men intet resultat...
Har dog fået et par useriøse henvendelser, eller folk som byder 7-8000 kr.

Jeg er ret ivrig efter at få den solgt... Da den blot står i en garage 30 km
fra min bopæl.

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 11-11-01 11:13

"Hans O. Mouridsen" wrote:

> [...]
>
> Jeg er ret ivrig efter at få den solgt... Da den blot står i en garage 30 km

Undercover annonce? :)

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Hans O. Mouridsen

Dato : 11-11-01 12:22

Hrmm, nej det er ikke en "undercover" annonce!
Jeg beder blot om at få folks vudering!

Hans

Fra : RpR

Dato : 11-11-01 16:31

> Hrmm, nej det er ikke en "undercover" annonce!
> Jeg beder blot om at få folks vudering!

Jeg synes prisen er helt fair!
Havde jeg haft 10k og kunne sidde ordentligt på en Aerox havde jeg købt den
=)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Hans O. Mouridsen

Dato : 11-11-01 17:19

Tak, jeg har også lige fået en interesseret henvendelse...

Hans