Fronte til Siemens M35
Fra : Klaus

Dato : 10-11-01 23:45

Hej
Jeg har en M35 som jeg er meget glad for, men displayet er ved at blive lidt
ridset. Kan det lade sig gøre og sifte fronten? Kan man gøre det selv, uden
at skidtet går i stykker?
Mvh. Klaus

Fra : Mickey

Dato : 11-11-01 00:48

"Klaus" <klaus@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> ridset. Kan det lade sig gøre og sifte fronten? Kan man gøre det selv,
uden

nej - du skal have det skiftet ved en reperatør med mindre du er meget
kreativ ;)
- hvor vil du iøvrigt skaffe en ny front ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Klaus

Dato : 11-11-01 01:05

Hej Igen
Jeg har lige set at Thansen forhandler fronte til M35!