Norcenni Girasole Club, Toscana
Fra : Heino

Dato : 23-01-01 22:20

Har nogen kørt til Toscana og via Vacansoleil lejet den ny type mobilhome
med aircondition og TV, der skulle stå på en ny del af campingpladsen
Norcenni Girasole Club? Hvis ja, hører jeg gerne fra Jer. Fungerer airc.
godt nok? Er der mere plads mellem vognene end på den gamle del af pladsen?
Er den nye plads o.k.? Er der langt om til den gamle del, hvor
restauranterne ligger?

Mvh (og god sommerferieplanlægning til alle)
BK

Fra : Poul Henrik Christia~

Dato : 24-01-01 23:34

Hvem dælen skal have aircondition i Italien, er det ikke sol og varme man
går efter når man tager der til. Nå spøg til side.
Vi var der sidste år, mødte et par der havde en camper fra Vacansoleil med
aircondition, de brugte det bare en halv nat, det trak skiftevis med for
varm eller for kold luft, og så larmede det helt forfærdelig. Jeg ved ikke
lige hvor de var på pladsen, men de var meget utilfreds med plads rundt om
camperen, de stod alt for tæt.
Hvad mener du med den nye del, er det alt det til højre når vi kommer ind,
eller det nye helt oppe på toppen. Det er et fantastisk fint sted de har
lavet deroppe med en lang vandrutschebane og en fin bar med mere.
I det hele tager er det den bedste plads vi endnu har besøgt, var der i 14
dage i juni da der var hedebølge 35 - 38 grader hver dag.
Det er bestemt et sted vi skal hen igen, dog ikke i år men næste år hvis
ikke vi hører am andre steder der omkring der er bedre.

--
Britta Daugaard & Poul Henrik Christiansen

poulbrit@post1.tele.dk