Tuborg Julebryg
Fra : Per Kærsgaard

Dato : 10-11-01 21:22

Hej alle sammen

Nu hvor sneen er faldet, ville jeg lige høre om der var nogle der ved hvor
man kan finde den orginale Tuborg julebryg ringetone, da jeg gerne vil have
den

Hilsen Per

Har en nokia 3310

Fra : Michael Jensen

Dato : 10-11-01 23:05

"Per Kærsgaard" <2044501m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu hvor sneen er faldet, ville jeg lige høre om der var nogle der ved hvor
> man kan finde den orginale Tuborg julebryg ringetone, da jeg gerne vil

Hej Per,

Du finder logoet på http://www.mobital.dk hvor du gratis kan tilmelde dig
deres medlemsservice, hvilket er gratis, og så herefter sende logoet til din
mobiltelefon. Dette er også gratis, så du skal altså ikke betale en øre....
andet end til din internet opkobling

Fra : Anders HJ

Dato : 11-11-01 14:57

Per sagde godt nok ringetone og ikke logo.

Men jeg tror nu godt du kan finde bjælleklang på mobital.dk oxxo :)

Anders

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-11-01 17:14

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> skrev i en meddelelse
> Per sagde godt nok ringetone og ikke logo.

Damm... jeg må lærer at gå noget tidligere i seng, eller stå senere op

> Men jeg tror nu godt du kan finde bjælleklang på mobital.dk oxxo :)

Enig *S*