Jes Vestervang er en kylling ;-)
Fra : Pein

Dato : 10-11-01 19:59

Jes's hæderfulde deltagelse i traditionen J-dag kan gå hen og give
anledning til en smule mobning efterhånden som tågerne letter og
historierne (og billederne) dukker frem.
Jeg tror lige jeg vil tyvstarte her:

Udklip fra tråden "Stærk blæst" vedr. fremmøde til J-dag.
* * * * * * * *
[Armand]
> Lige for at præcisere det:
> Årstiden taget i betragtning, er der ingen der forventer at man kommer
> på to hjul

[Jes Vestervang]
Hva' er det da for noget pjat?!? Så længe der ikke er is på vejene er
der kun dårlige undskyldninger for at snige sig ind i et transportskur

[Armand]
> However - At komme på to hjul giver jo én et forspring i
> herakiet når øllet bringer folket i mobnings-stemning

[Jes Vestervang]
Jeps, bilister er nogle kylinger - det er et faktum der ikke kan rokkes
ved

* * * * * * * *

[Pein]
Jes Vestervang ankom i BIL, og der var ingen is på vejene. +8 grader da vi
kørte hjem.
Jeg kørte ganske vist også selv i bil til J-dag, men jeg har heller ikke
stukket snuden frem

Jesper Hvalsø kom på motorcykel, og deltog i J-dag. Respekt.

/Pein

Fra : m.grewy

Dato : 10-11-01 22:16

> Jesper Hvalsø kom på motorcykel, og deltog i J-dag. Respekt.
>
> /Pein

Ja og Jesper kørte først hjem kl 14:30 Lørdag

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-11-01 18:09

m.grewy wrote:

> Ja og Jesper kørte først hjem kl 14:30 Lørdag

Hmm, en time før mig

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : m.grewy

Dato : 11-11-01 23:15

> Hmm, en time før mig
>
> --
> mvh Jes Vestervang
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> GSXR250

Øhhh Nå :)
Det var sent

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-01 00:44

m.grewy wrote:

> Øhhh Nå :)
> Det var sent

Jaeh, det var det da egentlig

Fra : Armand

Dato : 12-11-01 00:06

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> Jaeh, det var det da egentlig

Jes!
Jeg kan jo næsten følge dine indlæg online
Dog er din PC tilsyneladende mere end 40 minutter foran :-/

G'nat.
(og jeg har endda ferie!)

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-01 22:17

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
>
> Jes!

Ja!

> Jeg kan jo næsten følge dine indlæg online

> Dog er din PC tilsyneladende mere end 40 minutter foran :-/

Underligt, det er da ikke hvad mit ur siger... I min newsreader er det dig
der er 40 min bagud (?)

> G'nat.
> (og jeg har endda ferie!)

Heldige skiderik

Anyways, så tror jeg altså ikke at der er noget galt på min pc. Hvis det
handlede om forkerte indstillinger (udover selve tiden), så ville det jo
vøre et helt antal timer. Har du tjekket dit eget ur?

Fra : Steen Schmidt

Dato : 12-11-01 22:56

> Anyways, så tror jeg altså ikke at der er noget galt på min pc. Hvis det
> handlede om forkerte indstillinger (udover selve tiden), så ville det jo
> vøre et helt antal timer. Har du tjekket dit eget ur?

Det kan være din ISP's newsserver. Jeg bruger WOL, og i lang tid gad de ikke
skifte fra vintertid til sommertid på deres newsserver, hvorved mine indlæg
blev stemplet forkert når de blev afsendt

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 13-11-01 00:20

> [...]
jo
> vøre et helt antal timer. Har du tjekket dit eget ur?

Tjaeh :-/

Det var ikke de par minutter, som jeg lige har tilpasset, ergo må
problemet ligge ved en af vores providere :-/
Jeg venter med at trykke SEND til uret bliver 00:20!

--
Armand

Fra : Jakob Barfod

Dato : 13-11-01 09:54

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt, det er da ikke hvad mit ur siger... I min newsreader er det dig
> der er 40 min bagud (?)

<SNIP>>
> Anyways, så tror jeg altså ikke at der er noget galt på min pc. Hvis det
> handlede om forkerte indstillinger (udover selve tiden), så ville det jo
> vøre et helt antal timer. Har du tjekket dit eget ur?

Her hos mig optræder dine indlæg også altid en gang i fremtiden. Kan du ikke
prøve at skrive, hvad klokken er på dit armbåndsur i din næste posting? Så
skal jeg fortælle dig, hvilken tid den optræder med på min liste...

--
Jakob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-11-01 21:00

Jakob Barfod wrote:

> [...]
> ikke prøve at skrive, hvad klokken er på dit armbåndsur i din næste
> posting? Så skal jeg fortælle dig, hvilken tid den optræder med på min

Ok, nu siger det 19.57 Hvis det ikke passer, må det jo være hos wol det
er galt :-/

Fra : Niels S.

Dato : 13-11-01 21:33

Jes Vestervang skrev

> Ok, nu siger det 19.57 Hvis det ikke passer, må det jo være hos wol
det
> er galt :-/

Jeg er også wol-kunde og hos mig er dit indlæg stemplet 21.00.
Dette svar er sendt kl. 21.33 - gad vide hvad tid det får i gruppen

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Niels S.

Dato : 13-11-01 21:39

Niels S. skrev

> Dette svar er sendt kl. 21.33 - gad vide hvad tid det får i gruppen

Det gik jo godt nok. Jeg kiggede derfor lige en gang mere på dit svar, og så
vidt jeg kan se så er din tidszone 1 time skæv.

Fra : Søren Jim

Dato : 13-11-01 21:40

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> Niels S. skrev

> Det gik jo godt nok. Jeg kiggede derfor lige en gang mere på dit svar, og

> vidt jeg kan se så er din tidszone 1 time skæv.

Tjep Det er fordi jeg Bor i Belfast N-Ireland

Søren Jim

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-11-01 01:17

Niels S. wrote:

> Niels S. skrev

> Det gik jo godt nok. Jeg kiggede derfor lige en gang mere på dit svar, og
> så vidt jeg kan se så er din tidszone 1 time skæv.

Nåeh, ok... underligt egentlig, for jeg har ikke pillet ved det de sidste
par måneder. Oh well Jeg ordner det lige

Fra : Søren Jim

Dato : 13-11-01 21:37

> Jes Vestervang skrev

> det
>
> Jeg er også wol-kunde og hos mig er dit indlæg stemplet 21.00.
> Dette svar er sendt kl. 21.33 - gad vide hvad tid det får i gruppen

Tjep Jeg ku' se det med det samme
Søren Jim

Fra : Pein

Dato : 13-11-01 21:53

"Jes Vestervang" wrote...

> Ok, nu siger det 19.57 Hvis det ikke passer, må det jo være hos wol
> det er galt :-/

Jes det er sikkert din tidszoneindstilling.
Hvis dit ur går rigtigt, men din tidszone er sat til England, så er
klokken en time mere i Danmark. Og det er vist hvad vores observationer
viser.

/Pein
(der også bruger WOL, og klokken er 21:52 nu)

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 03-12-01 17:28

"m.grewy" wrote:

> Ja og Jesper kørte først hjem kl 14:30 Lørdag

Var det så sent !

Så har jeg ikke kørt så langsomt hjem som jeg troede.

Jesper Hvalsøe

Fra : Armand

Dato : 11-11-01 01:59

Pein <niels@pein.dk> skrev i en
> [...]
> Udklip fra tråden "Stærk blæst" vedr. fremmøde til J-dag..........
> (Jes Vestervang ankom i BIL, og der var ingen is på vejene.....)

Jeg vil lige fremføre et udsagn om Jes' J-dag:

Manden viste sågu' at han var klar over hvad det drejede sig om (øl!)

Og følgerne var ganske harmløse (modsat hvad man kan læse i pressen om
ungdommes opførsel rund omkring i landet på J-aftenen!!).
Så han kan roligt holde ryggen rank!

--
Armand
(vært)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-11-01 18:08

Pein wrote:

> Jes's hæderfulde deltagelse i traditionen J-dag kan gå hen og give
> anledning til en smule mobning efterhånden som tågerne letter og
> historierne

Det værste er at jeg ikke selv kan huske hvilke af dem der passer og hvilke
der er det pure opspind Det var også snapsens skyld, ja det var så

>(og billederne) dukker frem.

*Uiirk* De billeder glæder jeg mig sgu ikke til at se

> Jeg tror lige jeg vil tyvstarte her:

Hmm, satans også

> [Pein]
> Jes Vestervang ankom i BIL, og der var ingen is på vejene.

Jo, det var der da ihvertfald om aftenen på vej derned!

> +8 grader da vi
> kørte hjem.

Jamen, det nyttede jo heller ikke meget når m'en stod derhjemme, vel?

> Jeg kørte ganske vist også selv i bil til J-dag, men jeg har heller ikke
> stukket snuden frem

Pjat med dig, du skal også drilles.. Basta! I det hele taget er det vel
lidt ynkeligt at der kun var en enkelt på mc ud af alle os :-/ Nåmen, pyt
skidt, jeg tror alligevel Suzukien ville have haft lidt balanceproblemer på
vejen hjem alligevel Forden havde kun problemer med at finde vej hjem

> Jesper Hvalsø kom på motorcykel, og deltog i J-dag. Respekt.

Nemlig!!! Respøøøkt!

Fra : RpR

Dato : 11-11-01 20:46

> [...]
> skidt, jeg tror alligevel Suzukien ville have haft lidt balanceproblemer

> vejen hjem alligevel Forden havde kun problemer med at finde vej hjem

Fuldekørsel?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Pein

Dato : 11-11-01 23:20

"RpR" wrote ...

> Fuldekørsel?

Næh næppe. Manden havde jo lige sovet i et halvt døgns tid. Vi kørte først
ved 3 tiden næste eftermiddag, efter et solidt "morgen"måltid, og lidt
"sparken dæk" på baneraceren i værkstedet.

Men vi havde måske lidt hovedpine, der kan have påvirket tankevirksomheden

F.eks. tog det os lidt tid at komme på det rette ord for den dims der var
skruet på siden af stellet på raceren. En frameslider.

/Pein
(der bruger Givi sidetasker som "bikesliders" om vinteren)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-01 00:32

Pein wrote:

> [...]
> ved 3 tiden næste eftermiddag, efter et solidt "morgen"måltid, og lidt
> "sparken dæk" på baneraceren i værkstedet.

Jeps, der skal altid være tid til at sparke dæk

> Men vi havde måske lidt hovedpine, der kan have påvirket tankevirksomheden

Ouch ja, men det var da altid noget at Ki lige havde nogle piller klar

> F.eks. tog det os lidt tid at komme på det rette ord for den dims der var
> skruet på siden af stellet på raceren. En frameslider.

Det var da vist allerede om fredagen at vi ikke kunne komme på det

> /Pein
> (der bruger Givi sidetasker som "bikesliders" om vinteren)

Ja, det fortalte du jo om Hvor mange meters slid kan de klare?

Fra : Pein

Dato : 12-11-01 18:39

"Jes Vestervang" wrote ...

> Ja, det fortalte du jo om Hvor mange meters slid kan de klare?

Jamen uha, så langt er jeg slet ikke kommet endnu. De har kun været nede 2
gange, og selvom det var venstre begge gange, holder den fint endnu.
Den ene gang var på ren is ved lav fart, og den anden og længste kuretur
var på tør asfalt ved en tankstation, hvor forhjulet smuttede i noget
diesel under nedbremsning før jeg skulle dreje ind. Den lille tur på is
gav en forbavsende stor ridse sammenlignet med den anden tur.
Så omkring 20 meter samlet har den venstre taske taget nu, uden problemer.
Heldigvis, for den venstre er konens taske når vi er på ferie. Den er 9
liter større end den højre (oplagt udstødning til højre -> mindre taske i
højre side).

/Pein
(der vist skal have Givi'erne på i morgen. Lad os lige kigge lidt på
vejrpigen xxxxx vejrudsigten)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-01 22:20

Pein wrote:

> "Jes Vestervang" wrote ...

> Jamen uha, så langt er jeg slet ikke kommet endnu. De har kun været nede 2
> gange, og selvom det var venstre begge gange, holder den fint endnu.

Nåmen, så behøver du jo ikke at bekymre dig om at vælte de næste mange
gange

> [...]
> diesel under nedbremsning før jeg skulle dreje ind. Den lille tur på is
> gav en forbavsende stor ridse sammenlignet med den anden tur.

Hmm, sært.

> /Pein
> (der vist skal have Givi'erne på i morgen. Lad os lige kigge lidt på
> vejrpigen xxxxx vejrudsigten)

Ja, lad os det

Fra : Jakob Barfod

Dato : 12-11-01 09:40

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse
> Jes's hæderfulde deltagelse i traditionen J-dag kan gå hen og give
> anledning til en smule mobning efterhånden som tågerne letter og
> historierne (og billederne) dukker frem.

<snip>

> Jesper Hvalsø kom på motorcykel, og deltog i J-dag. Respekt.

Nemlig.

Tak til chaufførerne for en aften fuld af ballade. Det viste sig jo, at
stemningen var ganske uafhængig af, hvad folk var kommet kørende på!

--
Jakob

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 03-12-01 17:27

Pein wrote:

> [...]
> stukket snuden frem
>
> Jesper Hvalsø kom på motorcykel, og deltog i J-dag. Respekt.

Jeps. og næsten hele klubben kom også i læskure, en værre opelklub.

Jesper Hvalsøe

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-12-01 23:22

Jesper Hvalsøe wrote:

> Jeps. og næsten hele klubben kom også i læskure, en værre opelklub.

Howhov, jeg var i Ford

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-12-01 22:55

> Howhov, jeg var i Ford

Og................ skulle det være bedre)

Allan Bojesen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-12-01 23:25

Allan Bojesen wrote:

> Og................ skulle det være bedre)

Nej ...og dog, sådan en Ford Pickup er på sin vis meget sjov, idet dens
lette bagende kombineret med baghjulstræk gør at den kan lave nogle ret
fede powerslides