html-submit-cgi
Fra : Allan

Dato : 10-11-01 17:17

Jeg har lavet en form i html, der sendes til et cgi program
på serveren. Serveren skal bare ændre nogle data, ikke noget med at sende en
besked tilbage, som eksempelvis 'Data er ændret eller lign.'. Når formen er
submittet skal sende en bestemt html side tilbage. Nogen der kan hjælpe mig.

Fra : Mickey

Dato : 10-11-01 17:22

"Allan" <allanreilund@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> submittet skal sende en bestemt html side tilbage. Nogen der kan hjælpe

lyder som om du skal have et special-script lavet...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : jopa

Dato : 10-11-01 18:06

"Allan" skrev bla..
> Jeg har lavet en form i html, der sendes til et cgi program
> på serveren.

Prøv nedenstående der er den rigtige gruppe

--
jopa
www.jp-web.dk