Nokia 6150 og Palm Pilot
Fra : rick

Dato : 10-11-01 12:58

Hej NG,

Jeg har en Nokia 6150 og en masse sms'er, som jeg af en eller anden grund
godt kunne tænke mig at gemme i stedet for at slette dem. Nu er kortet bare
ved at være så fuldt, at jeg er løbet lidt tør for hukommelse.
Så er mit spørgsmål, om der findes et eller andet smart program til en palm
pilot, som lige kan overføre dem via IR?? - evt. freeware
Jeg ved godt, at man kan få et kabel til sin pc, men hvis der findes et
program til palmen, var det jo billigere end at investere i et kabel.

Med venlig hilsen
rick....

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 10-11-01 13:45

Hej Rick

Ja det kan det godt! -Programmet jeg kender hedder GSMTool, og kan det du
spørger efter og lidt til. Det findes rundt omkring på diverse PDA-sites,
men jeg har mailet det til dig personligt osse.

Med venlig hilsen
Lasse

Fra : rick

Dato : 10-11-01 21:41

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørger efter og lidt til. Det findes rundt omkring på diverse PDA-sites,
> men jeg har mailet det til dig personligt osse.

Hej Lasse,

Mange tak for programmet. Desværre så virker det ikke. Jeg har prøvet at
være inde på programmørens hjemmeside www.gsmtool.com og der står, at den
desværre ikke understøtter en Nokia 6150...

Så desværre.... men mange tak for hjælpen alligevel. Det er jeg meget glad
for.
Mange hilsner
rick....

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 10-11-01 13:48

Liiige en ting til:
For resten er der en nyhedsgruppe der hedder dk.edb.system.lomme-pc. Den
kunne måske være mere relevant i denne sammenhæng...

Med venlig hilsen
Lasse Rønlev