Kim Ræs??
Fra : Gadsbøll

Dato : 10-11-01 12:53

Er der nogen der tilfældigvis ligger ind med oplysninger om hvordan man får
fat i Kim Ræs Jensen??.. (road-racing køre fra dk)

Mvh. johs.

Fra : Michael K.S.

Dato : 10-11-01 19:07

On Sat, 10 Nov 2001 12:52:53 +0100, "Gadsbøll"
<Gadsboll@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er der nogen der tilfældigvis ligger ind med oplysninger om hvordan man får
>fat i Kim Ræs Jensen??.. (road-racing køre fra dk)

Ringer til Jette fra RR-Fyn og spørger måske - Det er vist hans
stamklub og de har således hans data,dog ikke sikkert de vil ud med
dem.

Ellers møder du bare op til stævne og ser hvem der ligger og laver
brændere i pitten eller andre "sjove" ting

RR-Fyns nr. er 62622858

-M

Fra : Carsten Petersen

Dato : 21-11-01 18:18

Hej du kan skrive til mig så kan du få hans tlf nr. jeg er sammen med ham
hverdag...
det er dig der kører budstikken ikk.. ?