j-dag igen
Fra : m.grewy

Dato : 10-11-01 11:37

Så er den veloverstået.
Men ik helt ædru men det var heller ik meningen.
Bare spørg Jes Westerwang om han var ædru :)
Og hvis han siger han var ædru så er der nogle billeder der siger det
modsatte.

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 10-11-01 13:59

Hov det var med et enkelt V (Vestervang)

Michael

m.grewy <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9sj0k0$1qiu$1@news.cybercity.dk...

Fra : Niels S.

Dato : 10-11-01 15:18

m.grewy skrev

> Hov det var med et enkelt V (Vestervang)

Hæ - troede ellers du var begyndt at se dobbelt ))

--
Niels S. (der gerne ville have været med )
VFR800FI

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 10-11-01 15:06

> [...]
> Bare spørg Jes Westerwang om han var ædru :)
> Og hvis han siger han var ædru så er der nogle billeder der siger det

Da jeg skulle hjem fra mit arbejde igår ( tycho Brahe Planetarium ) kl 2300,
kom der en Tuborg lastbil og parkerede midt på fortovet
åbnede bagklappen, lossede 250 kilo sne af og ud sprang 20 stangstive
mennesker og dansede rundt i sneen. HUMOR lover jeg jer.

Men for satan det var koldt at køre hjem.

MVH Anders ( AREA51 )

Fra : Armand

Dato : 11-11-01 01:54

Anders Sune Jensen <lillejensen@mail.tele.dk> skrev i en

> [...]
> åbnede bagklappen, lossede 250 kilo sne af og ud sprang 20 stangstive
> mennesker og dansede rundt i sneen. HUMOR lover jeg jer.

Talte med noget familie der er ansat i bryggerierne derom:
Der omsættes ligeså mange "julesne'er" i nov/dec, som guldtuborg igennem
hele året
Så der er vel grund til at promote grundigt hvis man kan avancere nogle
få % :-/

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-11-01 18:36

m.grewy wrote:

> Så er den veloverstået.

Jep

> Men ik helt ædru men det var heller ik meningen.

Hmm

> Bare spørg Jes Westerwang om han var ædru :)

Selvfølgelig var jeg det

> Og hvis han siger han var ædru så er der nogle billeder der siger det
> modsatte.

Satans! Beviser!
Af en eller anden grund kom jeg sgu også til at tage en lille omvej på vej
hjem... sådan cirka 47 km Da jeg kørte ud ad motorvejen opdagede jeg
lige at solen da vist var i den forkerte side :*)

--
mvh Jes Vestervang - der skal igang med at opbygge endnu en flok
tømmermænd.. det er sgu hårdt

Fra : Armand

Dato : 11-11-01 01:55

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> Af en eller anden grund kom jeg sgu også til at tage en lille omvej på
> vej hjem... sådan cirka 47 km Da jeg kørte ud ad motorvejen
> opdagede jeg lige at solen da vist var i den forkerte side :*)

GRILL

"Af en eller anden grund" ???
Skrevet af ham der vedvarende gik ind i forkerte lokale når han var på
egne ben i klublokalerne

Savnede du heller ikke Vejlefjord-broen???

--
Armand.

Fra : Petrich

Dato : 11-11-01 07:34

Ups - man er vist gået glip af noget der
Flemming

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-11-01 18:13

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
>
> GRILL

Ja, det er godt med dig

> "Af en eller anden grund" ???

Jada Det må være noget med styretøjet i rulleskuret

> Skrevet af ham der vedvarende gik ind i forkerte lokale når han var på
> egne ben i klublokalerne

Hmm, det er altså også et stort hus i har jer

> Savnede du heller ikke Vejlefjord-broen???

Joeh, jeg ved ikke lige helt hvor det gik galt henne. Jeg undgik forresten
helt broen og tog turen ind gennem byen (også af en eller anden grund .
--
mvh Jes Vestervang - der lige må se på kortet og finde ud af hvor han
egentlig har kørt rundt henne

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-11-01 17:32

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, det er altså også et stort hus i har jer

Ja, det er nemt nok at fare vild i!

Rittig

Fra : Jakob Barfod

Dato : 12-11-01 09:48

> [...]
>
> GRILL
>
> "Af en eller anden grund" ???
> Skrevet af ham der vedvarende gik ind i forkerte lokale når han var på

- og som ikke kunne finde 1.-salen dagen derpå!

Nå, Jes, du er vist roligt undskyldt.

--
Jakob (som lagde både Jes og Pein i seng!)

Fra : Armand

Dato : 12-11-01 11:24

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en

> --
> Jakob (som lagde både Jes og Pein i seng!)

Niels "TIMBER" Pein !

--
Armand

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-11-01 16:58

> Niels "TIMBER" Pein !

Jep, han falder tungt!

Rittig
(som savner sin gamle drikkebroder.)

Fra : Pein

Dato : 12-11-01 18:45

> Rittig
> (som savner sin gamle drikkebroder.)

Man bliver jo helt rørt til... WD40 eller sådan noget.
Er der stadig gang i klubaftenerne om vinteren?

/Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-11-01 22:47

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse

> Man bliver jo helt rørt til... WD40 eller sådan noget.
> Er der stadig gang i klubaftenerne om vinteren?

Næh, det bliver aldrig som i gamle dage...
Det er ikke så vildt som da du rejste, men lad os nu få lokket PerP, Mads og
Mikkel med i uføret, de lader til at kunne tylle en del uden at blive mere
pinlige end os.

Rittig

Fra : Søren L Hansen

Dato : 13-11-01 00:09

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en > Næh, det bliver aldrig
> [...]
og
> Mikkel med i uføret, de lader til at kunne tylle en del uden at blive mere

Nej, når nøgledeltager flytter udenfor cykelafstand går det jo ned af bakke.
Men de sidste 3 gange har det nu været vældigt skægt omend det slutter i
rimelig tid...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-01 22:30

Jakob Barfod wrote:

> - og som ikke kunne finde 1.-salen dagen derpå!

Hmm, man kan jo heller ikke gå rundt og huske på alting, vel?

> Nå, Jes, du er vist roligt undskyldt.

Øhh, tak... tror jeg nok

> --
> Jakob (som lagde både Jes og Pein i seng!)

Hmm, det kan jeg ikke huske

--
mvh Jes Vestervang - der allerede glæder sig til næste åt ...var der
forresten ikke noget med en p-dag?

Fra : Jakob Barfod

Dato : 12-11-01 10:18

"m.grewy" <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bare spørg Jes Westerwang om han var ædru :)
> Og hvis han siger han var ædru så er der nogle billeder der siger det

Hæ. Da du skrev ovenstående (dvs. lørdag kl. 11:36), var hverken Jes, Pein,
Hvalsø eller undertegnede stået op endnu!

--
Jakob

Fra : m.grewy

Dato : 12-11-01 14:15

..

> [...]
Pein,
> Hvalsø eller undertegnede stået op endnu!

Nej det ved jeg men jeg var også allerede i seng kl 6.00 :)

Michael