Kode fra Telia
Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 10-11-01 11:08

Hej!

Nu har jeg endelig fundet ud af, hvad man skal gøre, for at få sin kode fra
Telia. Man skal ikke skrive e-mails til sin kontaktperson, for de bliver
alligevel aldrig besvaret, man skal heller ikke ringe og pænt bede om koden,
nej, man skal ringe og skælde telefondamen sønder og sammen, fortælle hende,
at man vil melde Telia til alverdens forbrugerorganisationer og politiet
(ja, jeg var lidt hidsig...), og så har man koden 2 dage senere. Godt nok 2
måneder forsinket, men alligevel....

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Dennis Lange

Dato : 11-11-01 20:46

"Ida Maria Kiefer" <atter@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Nu har jeg endelig fundet ud af, hvad man skal gøre, for at få sin kode
fra
> Telia.

Ud fra min egen erfaring kan man også bare sende dem et brev med de
relevante oplysninger, så ligger koden i postkassen 2 dage senere - det har
jeg i hvert fald prøvet 2 gange
--
Mvh. Dennis Lange

Kig dig for hvis du vil maile til mig c",)