Se og "prøv" en T66 eller T68
Fra : alwresuihalert

Dato : 10-11-01 00:00

I Frederiksbergcentret kan man i morgen lørdag(og i dag), se lidt på en
Ericsson T66 eller T68.

T66 er godt nok lille. Og så let, at man skulle tro at det var legetøj uden
indmad.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 10-11-01 13:48

> T66 er godt nok lille. Og så let, at man skulle tro at det var legetøj
uden
> indmad.

Hvad er det prisen er for T66???
Skal skifte telefon men kan ikke finde ud af hvad jeg skal have... Lige nu
har jeg en N8210 men den er solgt for 1500 (med et hav af covers...) Jeg er
kun 14 så penge er jo ikke noget der hænger på træerne...
Tror det bliver en T65 fra Sony/Ericsson eller hvad de nu hedder...
Tror i det er en fair nok telefon den her T65?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : alwresuihalert

Dato : 10-11-01 14:24

snip
> [...]
> Tror det bliver en T65 fra Sony/Ericsson eller hvad de nu hedder...
> Tror i det er en fair nok telefon den her T65?

T66 kommer til at koste omkring DKK 3500,- ifølge de fleste kilder - incl.
Ericsson.
T65 koster ca. 2100,-

Fra : Anders HJ

Dato : 11-11-01 17:51

I så fald ville jeg nu give ca. 500 kr ekstra og få en T68 med farvedisplay
og alt hvad man overhovedet kan proppe ned i en telefon. Jeg har i hvertfald
ikke fortrudt mit køb :)

Anders