851
Fra : Luniservices

Dato : 09-11-01 20:00

Sel a Ducati 851

Fra : Steen Schmidt

Dato : 09-11-01 21:40

Dt er sjovt som tal kan give relationer til noget bestemt - da jeg så "851"
i subject tænkte jeg starks "Ducati"....

Hvad mener I om "917"?

Mvh
Steen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-11-01 10:39

"Steen Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Dt er sjovt som tal kan give relationer til noget bestemt - da jeg så
"851"
> i subject tænkte jeg starks "Ducati"....
>
> Hvad mener I om "917"?

Nææ......det ligger sgu lidt tungt med associationerne til det tal, men 916
eller 996 derimod, der går straks bedre..

Thore Jensen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 11-11-01 11:26

> Nææ......det ligger sgu lidt tungt med associationerne til det tal, men
916
> eller 996 derimod, der går straks bedre..

Jeps. 917 er nu også med fire hjul, så det er nok derfor....

Mvh
Steen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-11-01 14:14

> 916
>
> Jeps. 917 er nu også med fire hjul, så det er nok derfor....

Okay, Porsche 917k...... point taken ..

Fra : Armand

Dato : 11-11-01 11:53

> [...]
"851"
> i subject tænkte jeg starks "Ducati"....

Tjaeh :-/
så'en ca. ligesåmeget som for 500's vedkommende

--
Armand.