Snøft...
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-11-01 18:00

Hej NG,

Så er cyklen stillet i vinterhi hos Lydmuren. Jeg længes allerede efter
lysere nætter og varmere vejr. Snøft.

Og til jer der kører hele året - pas godt på jer selv og jeres
medtrafikanter.

Hilsner,

Tony (i københavnstrup)
Yamaha XJ600S (i stenløse)

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 09-11-01 19:45

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lysere nætter og varmere vejr. Snøft.
>
> Og til jer der kører hele året - pas godt på jer selv og jeres

Vi føler med dig! Har også lige selv parkeret cyklen. Den sidste tur blev
kørt igår sidst på eftermiddagen. Brrr..... koldt! Så er der ikke andet at
gøre end at vente til hende vejrsilden på DR lover varmere vejr

Go' weekend
Casper
RF600R (på vej i vinterhi)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-11-01 23:57

> Vi føler med dig! Har også lige selv parkeret cyklen. Den sidste tur blev
> kørt igår sidst på eftermiddagen. Brrr..... koldt! Så er der ikke andet at
> gøre end at vente til hende vejrsilden på DR lover varmere vejr

Mon hun kan bestikkes til at gi os godt vejr?

> Go' weekend

Tak og i lige måde!

Tony

Fra : NN

Dato : 10-11-01 10:15

> [...]
> kørt igår sidst på eftermiddagen. Brrr..... koldt! Så er der ikke andet at
> gøre end at vente til hende vejrsilden på DR lover varmere vejr

Så spørg lige om det var svært at sætte cyklen væk, vel vidende at det blev
den ALLERsidste tur. Nu blev det tid til at flytte hjemmefra. eftersom jeg
snart er 23, kan jeg ikke rigtig strække den mere Men cyklen kostede mig
jo næsten en husleje om måneden, så væk med den SNØFT men nu kan jeg
ikke rigtig overbevise mig selv om at det er sjovt at køre mere.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-11-01 15:22

"NN" <ec-odense@pc.dk> wrote in message
> [...]
> jo næsten en husleje om måneden, så væk med den SNØFT men nu kan jeg
> ikke rigtig overbevise mig selv om at det er sjovt at køre mere.

Damn, dine forældre må da nærmest ha' "hjernevasket" dig med huslejer :))

Se'fø'li' er det SKIDE HAMRENDE sjovt og dejligt at køre på de 2 dejlige
hjul!
Det skal du ikek tage dig i foragt af.

Din mor har vel ikek smidt dig direkte ud af reden og ind i en kæmpe hybel
på størrelse med Ritt Bjerregaard's på Ørsterbro??

Op med luften, unge mand. Inden du får set dig om, så er det forår, og du
vil få kriller og hvide pletter i underdrengene, når de første maskiner
begynder at køre søndags ture i den spæde forårssol.

Så finder du ud af, at man godt kan leve af pasta 2 gange om ugen, istedet
for halledrenge og kartofler hver dag.... :)

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Peter Wodskou

Dato : 10-11-01 10:19

Rolig nu! Du ved nok; hvis du synes, at der er uoverskuelig lang tid til at
det bliver forår, skal du blot skrive under på en veksel, der forfalder
primo april; så bliver det forår, før du får set dig om!!
Hilsen
Peter
GSX 400FZ (Vinterputtet)