unlock i aalborg
Fra : kl

Dato : 09-11-01 15:26

er der nogle der kan unlock en 3310 i aalborg

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-11-01 15:39

Jep, det kan jeg.

Mvh.
Søren

----------
Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Flemming Rasmussen

Dato : 09-11-01 20:28

kan du klare en panasonic EB-GD35

Fra : Son N. Bui

Dato : 13-11-01 09:16

Hvad med en Alcatel 501?

SonB.

Fra : Lars Lund

Dato : 11-11-01 12:09

Kan du un-locke en Siemens c35i? - hvis ja til hvilken pris?

mvh
lars

Fra : prinder

Dato : 25-11-01 18:44

"Søren Larsen" skrev d. 09-11-01 15:39 dette indlæg :
> Jep, det kan jeg.
>
> Mvh.
> Søren
>
> ----------
> Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.

Hvad tager du for at skifte lysdioder i en 3310 til blå.

/Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Larsen

Dato : 25-11-01 19:05

> Hvad tager du for at skifte lysdioder i en 3310 til blå.

Da denne gruppe ikke er til salg har jeg forsøgt at sende til dig, men jeg
kan ikke sende til din mail-adresse.

Skriv til mig, så skal du få en fuld prisliste. (gælder alle der er
interresseret)

Mvh.
Søren

Blå, røde og hvide lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.

Fra : mimme

Dato : 13-03-03 22:32

Og hvor finder jeg dig?
Jeg er ret så desperart! Har lige købt en Ericsson T68i, kan du klare
den, og hvad tager du for det?

http://www.kandu.dk/