Popmusik for voksne p4 torsdag 8/11 kl ca ~
Fra : heavyballs

Dato : 09-11-01 13:25

hej
er der en kan/gider hjælpe mig . åbnede for radioen og kom midt ind i et nr
som så selvfølgelig ikke blev annonceret bagefter - tror det hed - son of a
gun - lige bagefter blev der spillet tv 2 - kys det fandens liv - værten
var leif wivelsted kl var ca 22 + - 15 min - er desperat
på forhånd tak

Fra : John K

Dato : 09-11-01 14:15

> [...]
> gun - lige bagefter blev der spillet tv 2 - kys det fandens liv - værten
> var leif wivelsted kl var ca 22 + - 15 min - er desperat

Prøv DR. Deres lytterservice kan med garanti hjælpe dig.

Mvh

John K

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-11-01 18:17

"heavyballs" <aldrig@jubiipost.dk>
> er der en kan/gider hjælpe mig . åbnede for radioen og kom midt ind i et nr
> som så selvfølgelig ikke blev annonceret bagefter - tror det hed - son of a
> gun

Son of a gun er seneste single fra Janet Jackson - kan det være
den? Carly Simon er med på den, og den er vist blevet udgivet
i en remix-version?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Invader Zim

Dato : 09-11-01 23:57

"heavyballs" <aldrig@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> gun - lige bagefter blev der spillet tv 2 - kys det fandens liv - værten
> var leif wivelsted kl var ca 22 + - 15 min - er desperat

øehmm... son of a gun... KMFDM? heheh?

-Invader Zim

np: Collide - Beneath The Skin