Gode forslag modtages!!!
Fra : jkj

Dato : 14-01-01 01:23

Hej allesammen

Vi er et par omkring de 30, der så småt er begyndt at tænke i sommerferie.
Vi har ca. 3 uger vi kan være afsted, og gider ærlig talt ikke tage på
charterferie. Derfor kunne vi godt tænke os at høre nogle gode forslag til,
hvor vi kunne tage hen. Det gør ikke noget, at vi selv skal finde ud af at
komme rundt og finde hotel.
Vi er åben overfor alle forslag så skriv endelig, så vi kan blive
inspirerede, meget gerne med forlag til hvad der et "must", hvis man tager
til stedet.

Med venlig hilsen og på forhånd tak

J & M

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 14-01-01 11:32

Det kommer an på

Hvad har I lyst til, hvad rækker økonomien til og hvor langt væk vil I?

Vi er selv omkring de 30 og har rejst meget i sommerferien på ca. 3-4 uger.
Et kort udpluk af vores rejser:

Nepal; forrygende vandreture og rafting. Meget billigt.

Ecuador; dyrt at kommer derover, men relativt billigt at være der. Man kan
nå det meste på 3 uger.

Mellemøsten; Perfekt rejsemål. Vores bedste tur indtil nu. Syrien og Jordan
kan nås på 3 uger. Billigt at kommer dertil. Syrien er generelt billigt.
Nemt at komme rundt. Masser af ting at se. Godt vejr og venlig befolkning.

USA; prøv at tage toget, og forsøg at komme udenfor de mest gængse ruter.
Colorado er utrolig flot.

Hvis I har lidt mere info om hvad I kunne tænke Jer, skal vi forsøge at
svare.

Kennet og Pernille

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 15-01-01 20:44

"jkj" <jkj@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi er åben overfor alle forslag så skriv endelig, så vi kan blive
> inspirerede, meget gerne med forlag til hvad der et "must", hvis man tager

Hvad med en køretur til Nordkap tur/retur ?
Kig evt. her for dagbogen fra vores norkap-tur i 2000:
http://drive.to/nordkap

Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.ms

Fra : connie-toft

Dato : 18-01-01 22:05

Grækenland er også et dejligt sted at rejse rundt. Det er ret billigt at
tage en flybillet, hvorefter man kan køre med de lokale busser, leje bil
eller motorcykel. Jeg har selv kørt Kreta tyndt på motorcykel, det er både
hyggeligt og ret billigt at finde små steder at overnatte. Her kan man skam
stadig være "ene" turist selvom det er den mest besøgte græske ø.
Connie

Fra : Kurt Sejr Hansen

Dato : 20-01-01 11:57

Hej

Hvad med en vandretur ?

Både i DK ug udland er der mange rigtig gode ture, man kan overnatte i det
fri, på campingpladser eller små hoteller. Jeg har samlet et par turforslag
www.vandreture.dk - måske der er noget i kan bruge

mvh
vandreture@vandreture.dk
Kurt Sejr Hansen

Fra : N/A

Dato : 25-01-01 10:51

Fra : jehandersen@my-deja.~

Dato : 25-01-01 10:51

In article <ylLa6.4627$fa3.251287@news010.worldonline.dk>,
"mobo" <mobo@sol.dk> wrote:
> Hvis det er en vandretur der tænder jer, så kan jeg kun anbefale
> tatra-bjergene i slovakiet/polen... Utroligt smukt, og utroligt
billigt...
> MVH
> Morten
>
> Kurt Sejr Hansen <kurt@sejr-hansen.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:94bqtd$arc$1@news.inet.tele.dk...

> turforslag

> sommerferie.
> at
> tager

Ja, eller hvad med camping/vandretur i The Lake District i
Nordvestengland - eller det skotske højland??

~Jette~

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Knut Arne Gjertsen

Dato : 28-01-01 19:08

Hei!

Hva med en sydenferie i Frankrig eller Spanien?

Feriebolig ønskes leid er en tjeneste hvor alle kan annonsere gratis
etter leie av feriebolig. Her finner man mange som er på jakt etter en
leilighed eller villa som er til leie for en lengre eller kortene periode.
Se mer om dette her: http://agjertse.hos.online.no/Requests.

Til hovedsiden: http://agjertse.hos.online.no.

Sjekk den ud!

Knut Arne